Παρακολουθήσατε live από τη zougla.gr, λεπτό προς λεπτό, την εξέλιξη της 3ης «στροφής» του πρωταθλήματος της Formula 1 από την πίστα Sepang της Μαλαισίας.

Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Vettel μετά την πανωλεθρία που υπέστη στους δύο πρώτους αγώνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεύτερος ο Webber συμπλήρωσε τον θρίαμβο της RedBull. Η ομάδα της RedBull αξιοποίησε την ταχύτητα των μονοθεσίων της με τον καλύτερο τρόπο στο σημερινό γκραν πρι, κάνοντας ένα πανάξιο 1-2.

Ενθουσιασμένος ο Vettel ευχαρίστησε την ομάδα του με τη γνωστή αθυροστομία του.
Πιο πίσω ο Nico Rosberg κατάφερε να ανέβει στο πόντιουμ, το πρώτο πόντιουμ της Mercedes για φέτος, την ίδια ώρα που ο Schumacher εγκατέλειψε νωρίς.

55ος Γύρος. Εγκατέλειψε ο Alonso από σπασμένο κινητήρα. Ο Ισπανός εγκατέλειψε μετά την προσπάθειά του να περάσει τον Button και να περάσει αυτός 8ος δύο γύρους πριν από το τέλος του αγώνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

52ος Γύρος. Ο Massa έχει βάλει στο στόχαστρο την McLaren του Hamilton. Στόχος του Βραζιλιάνου είναι η 6η θέση. O Alonso αντιμετωπίζει ένα μικρό πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του.

46ος Γύρος. Σειρά του Alonso να προσπαθήσει να προσπεράσει τον Button. Και όλα αυτά για την 8η θέση.

44ος Γύρος. Πέρασε ο Massa τον Button. «’Ομορφα. Τώρα πάτησε το, αγόρι μου» φώναξε ο μηχανικός στον Βραζιλιάνο.

42ος Γύρος. Η Ferrari του Massa ειναι κολλημένη πίσω από τη McLaren του Button, ενώ ο Hamilton ακόμα κυνηγά να περάσει τον Sutil. Είναι αυτή τη στιγμή και οι μοναδικές μάχες για μία θέση.

41ος Γύρος. Ο Hamilton δεν μπορεί να περάσει με τίποτα τον Sutil. Παραπονιέται ο Βρετανός ότι η Force Ιndia είναι πολύ γρήγορη στις ευθείες.

40ος Γύρος. Οι RedBull με τους Vettel-Webber ταξιδεύουν για το πρώτο τους 1-2.

39ος Γύρος. Ο Hamilton είναι κολλημένος πίσω από την Force India του Sutil, αλλά δεν μπορεί να τον προσπεράσει.

37ος Γύρος. O Μassa πήρε εντολή από την ομάδα του να περάσει οπωσδήποτε τον Button.

37ος Γύρος. Ο Alonso μπήκε στα πιτ για την πρώτη του αλλαγή ελαστικών.

33ος Γύρος. Εγκατέλειψε ο Petrov με τη Renault του.

33ος Γύρος. Η ομάδα της Ferrari ζήτησε από τον Alonso να προσπαθήσει να πλησιάσει τον Kubica. O Αlonso να θυμίσουμε ότι δεν έχει ακόμα μπει στα πιτ, για να αλλάξει ελαστικά.

31ος Γύρος. Ο Hamilton μπήκε στα πιτ και άλλαξε ελαστικά. Το παράξενο είναι ότι ο Massa είναι ο μοναδικός οδηγός που φοράει ακόμα μαλακή γόμα. Όλοι οι άλλοι άλλαξαν από μαλακή σε σκληρή.

27ος Γύρος. O Hamilton είναι αυτή τη στιγμή δεύτερος πίσω από τον Vettel, αλλά ακόμα δεν έχει μπει στα πιτ, για να αλλάξει ελαστικά.

24ος Γύρος. Yπάρχει πιθανότητα να τιμωρηθεί ο Vettel με ποινή διέλευσης για τον τρόπο που μπήκε, για να αλλάξει ελαστικά.

Ο Webber συνεχίζει να μην τα πηγαίνει καλά. Αυτή τη φορά, καθυστέρησε στα πιτ κατά τη διάρκεια αλλαγής ελαστικού. Το θέμα είναι να μην έχει πρόβλημα στη συνέχεια, όπως είχε στον προηγούμενο αγώνα ο Vettel και εγκατέλειψε.

24ος Γύρος. Μπήκε και ο Vettel και άλλαξε ελαστικά στα πιτ.

23ος Γύρος. Έκανε και το δικό του πιτ στοπ ο Nico Rosberg. Ο Γερμανός έβγαλε τα ελαστικά με τη μαλακή γόμα και έβαλε τη σκληρή, κάτι που σημαίνει ότι το πιθανότερο είναι να πάει μέχρι το τέλος του αγώνα χωρίς άλλη αλλαγή.

19ος Γύρος. Eγκατέλειψε και ο Kovalainen με τη Lotus.

20ος Γύρος. Τα σύννεφα που συγκεντρώνονται πάνω από την πίστα της Sepang απειλούν να φέρουν βροχή και να χαρίσουν ένα ακόμα συναρπαστικό φινάλε.

19ος γύρος. Οι δέκα πρώτοι οδηγοί δεν έχουν αλλάξει ακόμα ελαστικά. Ο μόνος που έχει αλλάξει είναι ο Jenson Button, εφαρμόζοντας και πάλι διαφορετική στρατηγική σε σχέση με τους άλλους, μήπως και του «κάτσει» ξανά και κερδίσει, όπως στην Αυστραλία.

17ος γύρος. To ερώτημα και το μεγάλο στοίχημα είναι αν ο Vettel θα καταφέρει αυτή τη φορά να τερματίσει.

15ος γύρος. Ο Vettel εξακολουθεί να προηγείται, ενώ ο Hamilton ήδη έφτασε στην 6η θέση. Ο Button κάνει διαρκώς ταχύτερο γύρο.

Έχουν αρχίσει ήδη τα μονοθέσια να μπαίνουν για αλλαγές ελαστικών στα πιτ.

13ος γύρος. O Tonio Luizzi με Force India εγκατέλειψε τον αγώνα. O Κovalainen μπήκε στα πιτ, μετά απο την επαφή που είχε με την Virgin του Di Grassi, και άλλαξε την εμπρός πτέρυγα στη Lotus του.

10ος γύρος. Ενώ ο Massa προσπαθεί και έχει κερδίσει θέσεις ο Alonso δεν έχει καταφέρει να κάνει κάτι εντυπωσιακό. Το πιθανότερο είναι να έχει στο μυαλό του κάποια τακτική που θα τον φέρει στις πρώτες θέσεις. Ή μήπως όχι και θα έχουμε δράματα στη Μαλαισία;

10ος γύρος. Ατυχία για τον Michael Schumacher που εγκατέλειψε από πρόβλημα στον πίσω αριστερό τροχό του μονοθεσίου του.

Εκτός αγώνα βγήκαν οι De La Rosa και Kobayashi. Ο Ισπανός βγήκε εκτός στον 4ο γύρο και ο Ιάπωνας στον 9ο από σπάσιμο κινητήρα. Απόλυτη αποτυχία με δύο εγκαταλείψεις για τα μονοθέσια της BMW Sauber.

Έχει ήδη κερδίσει 12 θέσεις ο Hamilton, που ξεκινούσε σήμερα απο την προτελευταία θέση.

Δεν βρέχει σήμερα το πρωί στη Sepang, αλλά υπάρχει η πιθανότητα αργότερα κατά τη διάρκεια του αγώνα η βροχή να κάνει την εμφάνισή της. Πάντως, ανεξάρτητα από το αν βρέξει, ο αγώνας αναμένεται συναρπαστικός και αυτό γιατί όλα τα μεγάλα ονόματα είναι στις τελευταίες θέσεις της εκκίνησης και θα δώσουν μάχη, για να περάσουν μπροστά και να μπουν στη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Στην τροπική ζώνη και στη Μαλαισία θα παρακολουθήσουμε έναν από τους κλασικούς ασιατικούς αγώνες της F1 το Grand Prix Μαλαισίας.

Η πίστα της Sepang βρίσκεται 60 χιλιόμετρα έξω από την Kuala Lumpur και το μήκος της είναι 5,54 χιλιόμετρα. Χαρακτηριστικό της πίστας είναι οι 2 μεγάλες ευθείες αλλά και οι πολύ κλειστές στροφές της. Η πίστα διαθέτει 15 στροφές, εκ των οποίων οι 10 είναι δεξιές, ενώ οι υπόλοιπες αριστερές.

Οι ρυθμίσεις του μονοθεσίου είναι σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες, καθώς απαιτείται πολύ καλή ισορροπία, για να είναι ανταγωνιστικό στις διαφορετικές στροφές της πίστας, αλλά και τη δύναμη για να ανταποκριθεί στην πρόκληση των τεράστιων ευθειών.

Τα συστήματα ψύξης παίζουν σημαντικό ρόλο, γιατί η θερμοκρασία πλησιάζει τους 40ο C και η υγρασία … χτυπάει κόκκινο. Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί οδηγούν σαν να είναι μέσα σε σάουνα.

Το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην πίστα της Μαλαισίας έχει ακόμα ο Juan Pablo Montoya από το 2004 με 1:34,223.

Ο περσινός αγώνας στη Μαλαισία δεν ολοκληρώθηκε, λόγω σφοδρής κακοκαιρίας. Η τροπική καταιγίδα που χτύπησε τη Sepang ανάγκασε τους διοργανωτές να διακόψουν τον αγώνα. Τότε οι οδηγοί βαθμολογήθηκαν με τους μισούς βαθμούς και νικητής αναδείχθηκε ο Jenson Button.

Για τον αγώνα της Μαλαισίας η Bridgestone διαθέτει στις ομάδες ελαστικά με μαλακή και σκληρή γόμα όπως και πέρυσι.

Προσοχή στον Hulkenberg

Ο Nico Hulkenberg θεωρείται ένα από τα μεγάλα ταλέντα που ήρθαν φέτος στην F1. O νεαρός Γερμανός είναι ήδη πρωταθλητής, αφού πέρυσι πήρε τον τίτλο στο GP2.

Ο μικρός ήταν ένας από τους υποψηφίους οδηγούς πέρυσι, για να αντικαταστήσει στην Ferrari τον τραυματισμένο Massa. Tελικά, ο Γερμανός δεν τα βρήκε με την ιταλική ομάδα, γιατί δεν του πρόσφεραν διάρκεια στη συνεργασία τους και προτίμησε να μείνει στο πρωτάθλημα GP2 και να μεταπηδήσει φέτος με την ομάδα της Willams στην F1. ‘Άλλωστε, ο 23χρονος έχει ένα δυνατό χαρτί τον μάνατζερ του Willi Weber (μάνατζερ του Schumacher).

O Hulk, όπως τον φωνάζουν οι φίλοι του, ήταν δοκιμαστής της Williams τις δύο προηγούμενες χρονιές, πριν προβιβαστεί στην πρώτη ομάδα, όταν έφυγε ο Rosberg, για να πάει στη Mercedes.

Ο Vettel πρώτος στις κατατακτήριες

Χθες, στις κατατακτήριες δοκιμές, η βροχή ήταν και πάλι πρωταγωνιστής που έφερε τα πάνω κάτω.

Την Pole Position κατέκτησε και πάλι μονοθέσιο της RedBull, αυτή τη φορά με τον Αυστραλό M. Webber.

Έτσι, ο οδηγός της RedBull ξεκινά σήμερα από την πρώτη σειρά εκκίνησης, έχοντας δίπλα του τον εκπληκτικό Rosberg. Στη δεύτερη σειρά του grid είναι ο Vettel και ο Adrian Sutil με την Force India. Ο Rookie Nico Hulkenberg ακολουθεί δίπλα από τον Robert Kubica.

Ο Alonso θα έχει δίπλα του στην εκκίνηση τον Hamilton, αλλά στην προτελευταία θέση του grid, γιατί την τελευταία τούς την ….έκλεψε ο Massa.

Η σειρά εκκίνησης μετά τις κατατακτήριες:

1. M. Webber RED BULL

2. N. Rosberg MERCEDES

3. S. Vettel RED BULL

4. A. Sutil FORCE INDIA

5. N. Hulkenberg WILLIAMS

6. R. Kubica RENAULT

7. R. Barrichello WILLIAMS

8. M. Schumacher MERCEDES

9. K. Kobayashi SAUBER

10. V. Liuzzi FORCE INDIA

11. V. Petrov RENAULT

12. P. de la Rosa SAUBER

13. S. Buemi TORO ROSSO

14. J. Alguersuari TORO ROSSO

15. H. Kovalainen LOTUS

16. T. Glock VIRGIN

17. J. Button MCLAREN

18. J. Trulli LOTUS

19. F. Alonso FERRARI

20. L. Hamilton MCLAREN

21. F. Massa FERRARI

22. K. Chandhok HRT

23. B. Senna HRT

24. L. di Grassi VIRGIN

Τι έχει γίνει μέχρι τώρα στην F1

Τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Μπαχρέιν κέρδισε ο Alonso. Μάλιστα, η Ferrari έκανε ένα ανέλπιστο 1-2, αφού ο Vettel με το RedBull, που ήταν άνετα μπροστά, εγκατέλειψε από ένα χαλασμένο μπουζί. Έτσι, οι Alonso –Massa και ο Hamilton με τη McLaren του ανέβηκαν στο πόντιουμ.

Στον επόμενο αγώνα, στην Αυστραλία, έβρεξε και η βροχή έφερε τα πάνω κάτω. Νικητής ήταν ο Jenson Button με McLaren, ενώ δίπλα του ανέβηκε ο Kubica με Renault και τρίτος ήταν ο Massa. O Vettel, που ήταν ξανά πρώτος στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, εγκατέλειψε αυτή τη φορά από σπασμένα φρένα.

Στους δυο πρώτους αγώνες παρατηρούμε μια σταθερή παρουσία της Ferrari στην τετράδα. Άλλωστε, οι κόκκινοι προηγούνται και στη βαθμολογία των κατασκευαστών και των οδηγών με τον Alonso.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1 F. Alonso 37
2 F. Massa 33
3 J. Button 31
4 L. Hamilton 23
5 N. Rosberg 20
6 R. Kubica 18
7 S. Vettel 12
8 M.Schumacher 9
9 V. Liuzzi 8
10 M. Webber 6
11 R. Barrichello 5
12 J. Alguersuari 0
13 P. de la Rosa 0
14 A. Sutil 0
15 H. Kovalainen 0
16 N. Hulkenberg 0
17 K. Chandhok 0
18 S. Buemi 0
19 J. Trulli 0
20 T. Glock 0
21 L. di Grassi 0
22 B. Senna 0
23 V. Petrov 0
24 K. Kobayashi 0

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1 Ferrari 70
2 McLaren 54
3 Mercedes 29
4 Renault 18
4 Red Bull 18
5 Force India 8
6 Williams 5
7 Toro Rosso 0
8 BMW Sauber 0
9 Lotus 0
10 HRT 0
11 Virgin 0

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης