Οι φήμες των προηγούμενων μηνών αποδείχτηκαν αληθινές και η Google προχώρησε στο λανσάρισμα της νέας επαγγελματικής πλατφόρμας Google Hire για να ανταγωνιστεί κατά κάποιον τρόπο το LinkedIn της Microsoft. Πρόκειται για ξεχωριστή πλατφόρμα που απευθύνεται κυρίως σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις για να τις διευκολύνει στην εύρεση κατάλληλου προσωπικού, ενώ ενσωματώνεται πλέον και σαν εφαρμογή στην επαγγελματική σουίτα G Suite.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τη έρευνα των Bersin και Deloitte, μια επιχείρηση ξοδεύει κατά μέσο όρο 52 ημέρες για να βρει τον κατάλληλο υποψήφιο για μια κενή θέση εργασίας και περισσότερα από $4000 για συνεντεύξεις και ραντεβού με τους υποψήφιους (τα νούμερα για ΗΠΑ). Χάριν στο Google Hire, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποκτούν τις παρακάτω ευκολίες:

  • Δυνατότητα επικοινωνίας με τους υποψήφιους μέσω Gmail ή Hire και αυτόματο συγχρονισμό των emails μεταξύ των δύο πλατφόρμων
  • Δυνατότητα προγραμματισμού συνεντεύξεων μέσα στο Hire με τον υποψήφιο να παρακολουθεί απευθείας το πρόγραμμα μέσα από το Calendar. Ακόμη, το Hire ενσωματώνει αυτόματα σημαντικές λεπτομέρειες μέσα στις προσκλήσεις που αποστέλλει στο Calendar, όπως στοιχεία επικοινωνίας, πρόγραμμα και τις ερωτήσεις της συνέντευξης.
  • Δυνατότητα ελέγχου της “δεξαμενής” των υποψηφίων για εύκολη ανάλυση των δεδομένων τους στο Sheets.

Πηγή: Techgear.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης