Το megacar των Σουηδών έκανε sold out, καθώς όπως ανακοίνωσε η εταιρεία από το Ängelholm και οι 80 μονάδες του αυτοκινήτου που έχουν προγραμματιστεί να κατασκευαστούν, βρήκαν ιδιοκτήτη.
Αν λοιπόν σχεδιάζατε να αγοράσετε μία εκ των Koenigsegg Regera, ατυχήσατε. Το υπέρ-αυτοκίνητο της φημισμένης φίρμας ξεπούλησε, με τους αγοραστές να προκαταβάλλουν το ποσό που απαιτείται και να κλείνουν τις παραγγελίες.
Θυμίζουμε πως, το όνομα Regera σουηδικά σημαίνει «κυριαρχία». Aποτελεί το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής του κόσμου, ένα όχημα με ακραία σχεδίαση, εκπληκτική αεροδυναμική, προηγμένες τεχνολογίες και επιδόσεις που «κόβουν την ανάσα».
Τροφοδοτείται από ένα υβριδικό σύνολο, συνδυάζοντας τον V8 5.0 twin turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 1.100 ίππων και τρία ηλεκτρικά μοτέρ, τα οποία παράγουν στιγμιαία σχεδόν 400 ίππους, ανεβάζοντας την ισχύ κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης στους 1.500 ίππους.
Το συνολικό βάρος με όλα τα υγρά και πλήρες καύσιμο ανέρχεται στα 1.590 κιλά, με τα 0-100 να έρχονται σε 2,8 δευτερόλεπτα, τα 0-400 σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα, ενώ επιταχύνει από τα 150 στα 250 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα. Για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις εξωπραγματικές δυνάμεις, διαθέτει σύστημα traction control και ESP με τρία προγράμματα λειτουργίας (wet, normal και track), αγωνιστική ανάρτηση και ένα πλήρες αεροδυναμικό πακέτο.
Αξίζει να σημειώσουμε ;oti, ο χρόνος παράδοσης αγγίζει τους 18 μήνες και από την στιγμή που θα γίνει η παραγγελία, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιλέξει το χρώμα που επιθυμεί για το αυτοκίνητό του. Η απάντηση που θα στείλει πρέπει να είναι οριστική, καθώς αν μέσα στον 1,5 χρόνο που μεσολαβεί μέχρι να το παραλάβει, επιλέξει να αλλάξει το χρώμα, τότε πρέπει να πληρώσει 60.000 ευρώ, επιπλέον.
Επίσης, ο χρόνος αναμονής αυξάνεται κατά 3 μήνες, καθώς κάθε μονάδα κατασκευάζεται στο χέρι και τα χρώματα είναι ειδικά επεξεργασμένα.
Η Koenigsegg έβαλε στα ταμεία της περίπου 136 εκατομμύρια ευρώ από τις πωλήσεις του μοντέλου, καθώς κάθε ένα από τα 80 αντίτυπα της Regera κόστισε στους ιδιοκτήτες 1,7 εκατ. ευρώ.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος