Παγωτό με την επωνυμία “Κασσάνδρα” και με ιδιαίτερο συστατικό το λάδι Χαλκιδικής, που θα αντικαθιστά την κρέμα γάλακτος, λανσάρει από αυτό το καλοκαίρι ο Δήμος Κασσάνδρας, στο πλαίσιο της ανάδειξης και προβολής της γαστρονομικής του ταυτότητας.

Το παγωγό “Κασσάνδρα” θα είναι σε κυπελάκι, με γεύσεις κρέμα και σοκολάτα (χωρίς να “βγαίνει” η αίσθηση του λαδιού) και ήδη ξεκίνησε η παραγωγή του σε συνεργασία με την παγωτοβιομηχανία Kayak. Στο κουτάκι θα υπάρχει το λογότυπο visitkassandra.com, ώστε οι επισκέπτες να γνωρίζουν πού θα βρουν πληροφορίες για την περιοχή. Στόχος είναι να καθιερωθεί το παγωτό ως ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της τοπικής γαστρονομίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H ανάδειξη της τοπικής γασταρονομίας αποτελεί πρωτοβουλία της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του Δήμου, με πρόεδρο την κυρία Μαρία Παπαδημητρίου. Την περασμένη Τετάρτη η Επιτροπή παρουσίασε αυτήν την πρωτοβουλία σε εστιατόριο της Αθήνας, συνεχίζοντας τη δράση προβολής που ξεκίνησε από τη Σουηδία και θα συνεχιστεί και σε άλλες ξένες αγορές.

Εκτός από το τοπικό παγωτό, η Επιτροπή έχει προχωρήσει στην παραγωγή βίντεο με προτάσεις τοπικών φαγητών, που έχει επιμεληθεί σεφ της περιοχής.

Ο Δήμος Κασσάνδρας επικεντρώνει τις δράσεις προβολής σε νέες αγορές για τη Χαλκιδική, πλην των γειτονικών χωρών και της Ρωσίας, έχοντας ήδη αποτελέσμστα από την Τουρκία και αναμένει ότι ανάλογη συνέχεια θα υπάρξει από τη Σουηδία και τις άλλες σκανδιναβικές χώρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην εκδήλωση μίλησε και ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής κ. Γρηγόρης Τάσιος, ο οποίος τόνισε τον επενδυτικό οργασμό στη Χαλκιδική σε νέα ξενοδοχεία πολυτελείας, ύψους 350 εκατ. ευρώ.

Όπως είπε, εκτός από τη λειτουργία των δύο ξενοδοχειακών συγκροτημάτων Sani – Ikos (Ikos Olivia και Ikos Oceania), ο όμιλος Δούρου, ιδιοκτήτης της εταιρίας Εurotel, σχεδιάζει τη κατασκευή δύο ακόμα ξενοδοχείων στη θέση Καλύβες στη Χαλκιδική. Το 2015 ο όμιλος ολοκλήρωσε την κατασκευή του ξενοδοχείου Blue Lagoon Princess, δυναμικότητας 250 δωματίων, με τη διαχείρισή του να έχει ανατεθεί στην αλυσίδα Blue Lagoon, η οποία διαθέτει ξενοδοχεία σε Κω και Κάρπαθο.

Στα σχέδια του ομίλου είναι η κατασκευή μιας μονάδας δυναμικότητας 90 δωματίων η οποία θα λειτουργήσει το 2018 και μιας μονάδας ακόμα, δυναμικότητας 200 δωματίων, η οποία θα λειτουργήσει το 2019. Συνεργάτης στα ξενοδοχεία θα είναι ο ταξιδιωτικός οργανισμός Tui.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις νέες μονάδες της Χαλκιδικής συγκαταλέγονται εφέτος το Eagles Villas του ομίλου Τor Hotel Group, δυναμικότητας 42 βιλών, κοντά στην Ουρανούπολη και το Sani Dunes δυναμικότητας 136 δωματίων στο Sani Resort.

Πηγή: tornosnews.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης