Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Φωτογραφίες: Νίκος Βιτσιλάκης
To Evoque είναι ο… Βενιαμίν της μάρκας Range Rover αλλά ένα από τα πιο ποθητά SUV που
Φαντάζει περίεργο πως μπορεί να είναι… cabrio και μάλιστα ένα SUV της Range Rover cabrio. Η απάντηση ακούει στο όνομα Evoque και οι εικόνες μιλούν από μόνες τους…κυκλοφορούν στους δρόμους. Ενώ έχουν περάσει έξι χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε στους δρόμους και οι αλλαγές που έχει υποστεί είναι ελάχιστες συνεχίζει να προκαλεί τις αισθήσεις μας.
Είναι κάτι που το αντιλαμβάνεσαι όταν το κοιτάζεις και κυρίως όταν βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι του και όχι απαραίτητα όταν το πόδι το έχεις τέρμα στο… πάτωμα. Εκεί λοιπόν που έχει ποντάρει η Range Rover, δηλαδή στην ξεχωριστή του σχεδίαση, αποφάσισε να προκαλέσει και άλλο το αγοραστικό κοινό παρουσιάζοντας μία έκδοση που όσο την ζεις τόσο λατρεύεις την οδήγηση.
Ο λόγος για την έκδοση convertible που απλά τα… σπάει και σου δίνει να καταλάβεις πόσο όμορφη είναι η ζωή όταν έχεις στα χέρια σου αυτό το εκκεντρικό μοντέλο.
Κεραυνοβόλος έρωτας;
Στην Ελλάδα υπάρχουν, δεν… υπάρχουν, τέσσερα Range Rover Evoque convertible. Ένα από αυτά είχαμε στην διάθεσή μας για δοκιμή και τολμώ να πω, πως η συμβίωση μαζί του ήταν πολύ ξεχωριστή.
Σε 18 δευτ. η οροφή ανοίγει και το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται…Η αρχή έγινε με την πρώτη… ματιά. Κάτι σαν… έρωτας με την πρώτη ματιά που λένε, καθώς το λευκό Evoque με την μαύρη υφασμάτινη οροφή ήταν ένας συνδυασμός που σου ικανοποιούσε τις αισθήσεις.
Οδηγώντας το βρετανικό SUV το πρώτο πράγμα που θέλεις να κάνεις είναι να ανοίξεις την οροφή. Δεν είναι δύσκολο καθώς μπορείς να το πράξεις ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται αρκεί να μην ξεπεράσεις σε ταχύτητα τα 50χλμ./ώρα. Πολύ σημαντικό στοιχείο για όσους έχουν cabrio αυτοκίνητο καθώς δεν σε αναγκάζει να σταματάς στην άκρη του δρόμου όποτε αποφασίζεις να απολαύσεις την άλλη πλευρά του… οχήματος!
Απόλαυση…
Για να το ευχαριστηθείς θα πρέπει να κινηθείς σε αγαπημένη διαδρομή, οπότε ο δρόμος προς Όταν οδηγείς με ανοιχτή την οροφή ξεχνάς τα πάντα…Λουτράκι από την παλαιά εθνική οδό ενδείκνυται για κάτι τέτοιο. Με το ραδιόφωνο να παίζει την αγαπημένη σου μουσική, τον αέρα να μην χτυπάει καθώς «κόβει» όσο πρέπει το εμπρός παρμπρίζ, τα χιλιόμετρα φεύγουν χωρίς να το καταλαβαίνεις. Μαζί και τα προβλήματα που πιθανό να έχεις καθώς οι εικόνες που εισπράττεις και η αίσθηση που λαμβάνεις δεν… περιγράφονται.
Με το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων δεν χρειάζεται να ταλαιπωρείσαι με το συμπλέκτη και το λεβιέ. Απλά κρατάς το τιμόνι, αυξομειώνεις την ένταση της μουσικής όσο θες από τα κουμπιά που βρίσκονται πάνω σε αυτό, ενώ ταυτόχρονα μπορείς να ρυθμίσεις και την ταχύτητα που θες με το cruise control. Πηγαίνεις μέχρι το Λουτράκι, κάνεις τις βόλτες σου και καθώς επιστρέφεις αποφασίζεις να κάνεις κάτι διαφορετικό.
Στα… ιπτάμενα αντικείμενα
Τι καλύτερο από μία στάση στο αεροδρόμιο Μεγάρων και στην Superior Air, την κορυφαία εταιρεία που Το κάθε μέσο (αυτοκίνητο – αεροπλάνο – ελικόπτερο) σε… πετάει με τον τρόπο τουδραστηριοποιείται στις αερομεταφορές. Στις εγκαταστάσεις της, κάναμε και την φωτογράφηση με το Evoque Convertible και όπως θα διαπιστώσετε οι εικόνες παραπέμπουν σε καρτ ποστάλ. Ο Νίκος Βιτσιλάκης ήταν ο καλλιτέχνης που απαθανάτισε το ιδιαίτερο χώρο…
Εδώ να σημειώσουμε την ευκολία με την οποία μπορεί ο καθένας να… πετάξει είτε με αεροπλάνο είτε με ελικόπτερο ή ακόμα και να βγάλει δίπλωμα πιλότου! Όλα αυτά τα μπορεί να τα κάνει στην Superior Air και φυσικά να ζήσει τον κόσμο από ψηλά.
Πάνω από όλα η εικόνα
Θα ήταν περιττό να αναλύσουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Evoque convertible ή να μιλήσουμε για την ποιότητα κατασκευής. Απλά η αναφορά στον δίλιτρο κινητήρα diesel με τους 180 ίππους είναι
Με ένα τέτοιο αυτοκίνητο θέλεις να… γράψεις χιλιόμετρα, όχι με το πόδι στο πάτωμα αλλά με την οροφή ανοιχτήαρκετή όπως και η κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Άλλωστε η αγορά ενός τόσο ιδιαίτερου μοντέλου έχει να κάνει με την απόλαυση που προσφέρει στους τέσσερις επιβάτες (ιδανικά δύο ενήλικες και δύο παιδιά πίσω), ενώ ικανοποιητικός θα λέγαμε πως είναι και ο χώρος αποσκευών.
Δεν χωρά αμφιβολία πως το Evoque convertible είναι ένα… ερωτεύσιμο όχημα και όπως έχω γράψει στο παρελθόν sexy. Πλέον σε αυτή τη νέα έκδοση γίνεται πολύ πιο… sexy και μπορείς να το καταλάβεις αρκεί να το δεις από κοντά. Αν το οδηγήσεις δε, τότε σίγουρα θα βάλεις το εαυτό σου σε μεγάλους μπελάδες!!!
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Range Rover Evoque Convertible πατήστε ΕΔΩ
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Range Rover Evoque Convertible |
Κυβισμός (cc) | 1.999 (diesel) |
Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 180/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 430/1.750 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 10.3 δευτ. |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 195 |
Μέση Κατανάλωση | 5.7 λτ./100 χλμ. |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 149 γρ./χλμ |
Τέλη Κυκλοφορίας | 275.65 ευρώ |
Μήκος (μέτρα) | 4.370 |
Πλάτος (μέτρα) | 1.980 |
Ύψος (μέτρα) | 1.609 |
Βάρος (κιλά) | 1.967 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | – |
Τιμή (από…) | 71.200 ευρώ |
* έκδοση με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων