Στο πλαίσιο της συνάντησης της ομάδας στρατηγικού σχεδιασμού της F1 με τη FIA και τους επικεφαλής των ομάδων, αποφασίστηκε η κατάργηση των Shark Fin και T-Wing από τα μονοθέσια του 2018.

Από την επόμενη χρονιά, οι μηχανικοί των ομάδων θα πρέπει να αφαιρέσουν δύο από τα χαρακτηριστικότερα αεροδυναμικά βοηθήματα που βρίσκονται στο πίσω τμήμα του μονοθέσιου. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, πρέπει να περιοριστούν αυστηρά τα συγκεκριμένα τεχνικά στοιχεία για λόγους ασφαλείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, από τη συνεδρίαση του Strategy Group στο Παρίσι, προέκυψαν διάφορες αλλαγές. Η πιο σημαντική αφορά τις εκκινήσεις έπειτα από κόκκινη σημαία, καθώς πλέον θα είναι στάσιμες και όχι εν κινήσει πίσω από το safety car.

Επιπλέον, από το ισπανικό Grand Prix, τα νούμερα και τα ονόματα των οδηγών στα μονοθέσια πρέπει να είναι πιο ευδιάκριτα. Επίσης, δόθηκε έγκριση στην Pirelli για την εξέλιξη των βρόχινων ελαστικών του 2018 χρησιμοποιώντας μονοθέσια προηγούμενης γενιάς αλλά και ελαστικά μικρότερης διαμέτρου κατά συνέπεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέλος, απορρίφθηκε από τις ομάδες η χρήση του συστήματος προστασίας «Halo» για το 2018, και αντίθετα προωθείται η χρήση ενός σχεδίου που ονομάζεται «Shield» (γυάλινη επιφάνεια που φθάνει μέχρι το cock-pit).

Βέβαια, για να τεθούν σε ισχύ οι αλλαγές, πρέπει να δοθεί η έγκριση του Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA, κάτι το οποίο αναμένεται να συμβεί άμεσα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης