Τους πήρε και τους σήκωσε στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA . Το μεγάλο αφεντικό, ο Δημήτρης Κοντομηνάς, σήκωσε το «φραγγέλιο» και έστειλε στο πυρ το εξώτερον τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Δημήτρη Φουρλεμάδη, τον Διευθυντή Τηλεόρασης Κώστα Σούσουλα υπεύθυνο του ψυχαγωγικού τμήματος και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ραδιοφώνου Περικλή Γκιόλια, άρτι αφιχθέντος αλλά ως φαίνεται απόλυτα εφήμερου.
Σύμφωνα με έναν παλαιό και προσωπικό συνεργάτη του κ. Κοντομηνά « Ο πρόεδρος ποτέ δεν αντιδρά εν θερμώ. Θα κυοφορούσε για μεγάλο διάστημα αυτήν του την απόφαση. Έτσι ενεργεί». Σύμφωνα τώρα με έναν άλλο άμεσο συνεργάτη του ο οποίος έχει λόγο στα τεκταινόμενα ,οι αποφάσεις του Δημήτρη Κοντομηνά οφείλονται σε αυτήν την παράδοση που τον κατατρέχει και κατά περιόδους εισέρχεται σε έναν κύκλο κρίσης. Κάπως έτσι είχε αποπέμψει προ ετών την τότε ελίτ του σταθμού με επικεφαλής της ομάδας τον Νίκο Χατζηνικολάου. Ωστόσο η αλήθεια για τα πρόσφατα γεγονότα πιθανότατα να έχει περισσότερο σχέση με τον «τυφώνα Survivor» που έπληξε το τηλεοπτικό τοπίο στη χώρα και λιγότερο με συναισθηματικού τύπου εκρήξεις και έντονα συναισθήματα.
Το παρασκήνιο
Κατά τον έλεγχο ο Δημήτρης Κοντομηνάς αιφνιδιάστηκε από τα αποτελέσματα Όπως πληροφορείται το Zougla.gr από άριστα πληροφορημένες πηγές ,η επιτυχία του Survivor ώθησε τον επιχειρηματία να ελέγξει τα δικά του κόστη παραγωγής. Κατά τον έλεγχο ο Δημήτρης Κοντομηνάς αιφνιδιάστηκε από τα αποτελέσματα. Το κόστος παραγωγής ανά επεισόδιο ξεπερνούσε τα 100.000 ευρώ την ώρα που η παραγωγή του Σκάϊ για το Survivor αγγίζει τα 150.000 ευρώ ανά επεισόδιο. Προφανώς δεν υπάρχει σύγκριση ως προς τα μεγέθη της παραγωγής του Survivor. Επιπροσθέτως οι ίδιες πηγές αναφέρουν πώς ο Δημήτρης Κοντομηνάς ανακάλυψε πώς παρά το υψηλό κόστος παραγωγής, μεγάλος αριθμός εργαζομένων (ακόμη και οι καθαρίστριες) παρέμεναν απλήρωτοι.
Συνάμα αν και ο «πρόεδρος» είχε ζητήσει από τα στελέχη του να του προτείνουν εναλλακτικά και αξιόπιστα σχέδια για την αντιμετώπιση του φαινομένου Survivor, τα στελέχη αυτά δεν ήταν σε θέση να απαντήσουν στον ανταγωνισμό.
Διασπορά ψευδών ειδήσεων
Ο Δημήτρης Κοντομηνάς είχε και έναν άλλο, επιπρόσθετο λόγο να είναι έξαλλος με τα στελέχη του. Αξιόπιστη πηγή αναφέρει πώς ο επιχειρηματίας αντελήφθη πως αυτά τα στελέχη σε συναντήσεις τους με κυβερνητικούς κύκλους τον εξέθεταν λέγοντας πως « τα έσοδα από την διαφήμιση τα καρπωνόταν ο ίδιος και άφηνε απλήρωτους τους εργαζόμενους». Το ποτήρι είχε πια ξεχειλίσει.
Έφθασε λοιπόν η ώρα της κρίσης. Και ο μεν Δημήτρης Φουρλεμάδης (γνωστός ως ” ο Πάτερ”), οδεύει κατά πληροφορίες προς τον μηντιακό Όμιλο Μαρινάκη ( εφημερίδες όπως “Παραπολιτικά” και ραδιοφωνικό σταθμό αλλά και τηλεοπτικό μηχανισμό στις πρώην εγκαταστάσεις του MEGA στην Παιανία σε συνεργασία με τους αδελφούς Ελμετζόγλου με άδηλο ωστόσο μέλλον). Για τον Κώστα Σούσουλα δεν υπάρχουν νεώτερα.
Ο Δημήτρης Φουρλεμάδης (γνωστός ως ” ο Πάτερ”)
.
Η υπόθεση Χαριτάτου
Ο Διευθυντής του ραδιοφωνικού σταθμού Σπύρος Χαριτάτος απομακρύνθηκε και αυτός από την επιχείρηση του Δημήτρη Κοντομηνά. Η ανακοίνωση της απομάκρυνσης του συνέπεσε με την αποπομπή των υπολοίπων τριών στελεχών. Ωστόσο ο Σπύρος Χαριτάτος είχε ήδη υποβάλλει την παραίτηση του πριν από μία εβδομάδα, ερχόμενος σε άμεση σύγκρουση με τον Περικλή Γκιόλια. Το προσωπικό του ζήτημα λοιπόν ουδεμία σχέση είχε με την κρίση κορυφής που ενέσκηψε στον τηλεοπτικό σταθμό.
Ο Δημήτρης Κοντομηνάς αποφάσισε να αναβαθμίσει το δημοσιογραφικό του στέλεχος Βασίλη Παπαδρόσο σε Γενικό Διευθυντή για να καλύψει τα κενά που προέκυψαν στην αλυσίδα διοίκησης αλλά προφανώς θα υπάρξουν στο μέλλον και άλλες εκπλήξεις. Ο ανταγωνισμός είναι σφοδρός και η ικανοποιητική πορεία του Δελτίου Ειδήσεων του ALPHA δεν αντισταθμίζει την αδυναμία του σταθμού να αντιμετωπίσει την λαίλαπα Survivor. Όχι μόνον για την τρέχουσα σεζόν αλλά για την επομένη αφού ο τούρκος παραγωγός φέρεται να έχει ήδη ανανεώσει το συμβόλαιο παραγωγής με τον Σκάι για τον επόμενο κύκλο.
(Ο Βασίλης Παπαδρόσος)
Και στο βάθος το… Μαξίμου
Οι παραπάνω κύκλοι προσέδωσαν και μία πολιτική νότα στην μηντιακή κρίση του ALPHA . Ως άριστα πληροφορημένοι ισχυρίζονται πώς ο «μήνας του μέλιτος» μεταξύ του Δημήτρη Κοντομηνά και της κυβέρνησης έφθασε κατά πάσα πιθανότητα στο τέλος του και πώς δεν θα πρέπει να αιφνιδιαστεί κανείς αν αντιληφθεί πώς άρχισε το «φλερτ» τμε την Νέα Δημοκρατία. Άλλωστε έχουν οι καιροί γυρίσματα καθώς επηρεάζονται και από τις … δημοσκοπήσεις !