Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Όταν μία εταιρεία κατασκευάζει επαγγελματικά οχήματα για περισσότερα από 100 χρόνια σίγουρα κάτι θα… ξέρει για την αντοχή τους αλλά και για το τι ακριβώς ζητά ο επαγγελματίας. Στην κατηγορία των pick Νέα γενιά Isuzu D-Max. Νέα… κόλπα!up το D-Max είναι ο εκπρόσωπος της μάρκας και όπως έχει αποδειχτεί έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών.
Αυτό ισχύει και για την Ελλάδα, καθώς η Isuzu είναι μία μάρκα που έχει χτίσει όνομα λόγω αξιοπιστίας και… μακροζωίας. Ήδη η νέα γενιά του μοντέλου ξεκίνησε την… σταδιοδρομία του στη χώρα μας και είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία πρώτη οδηγική γεύση. Μπορεί να μην το φορτώσαμε με υλικά και… ζαρζαβατικά αλλά είχαμε την δυνατότητα να το οδηγήσουμε στο δρόμο αλλά και να σκαρφαλώσουμε σε κακοτράχαλα σημεία εντός Αττικής.
Νέος κινητήρας…
Στο δρόμο, η νέα γενιά του D-Max δείχνει την δουλειά που έχει γίνει όσον αφορά την ποιότητα κύλισης Η χωρητικότητα του κινητήρα μειώθηκε μαζί με την… κατανάλωση αλλά έγιναν καλύτερες οι επιδόσεις! για τέτοιου είδους όχημα, ενώ εκτός δρόμου η ύπαρξη τετρακίνησης και συστημάτων για ομαλή εκκίνηση σε ανηφόρα ή κατηφόρα βοηθούν σημαντικά τον οδηγό, ιδίως όταν το όχημα είναι φορτωμένο. Σημαντικό στοιχείο στο ολοκαίνουργιο D-Max είναι ο νέος κινητήρας χωρητικότητας 1.9 λίτρων με 164 ίππους και 360Nm ροπής.
Χαρακτηριστικό στοιχείο είναι το downsizing του μηχανικού συνόλου που όμως δεν ρίχνει τις επιδόσεις συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά αλλά τις κάνει καλύτερες (σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις) με χαμηλότερες μόνο τις επιδόσεις. Ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο είναι το γεγονός ότι, πληροί τις προδιαγραφές Euro 6b ενώ ο ιδιοκτήτης δεν είναι υποχρεωμένος να γεμίζει το ντεπόζιτο με υγρό adΒlue με ότι αυτό συνεπάγεται.
Αλλαγές έσω – έξω
Όσον αφορά τις εξωτερικές αλλαγές αυτές επικεντρώνονται στην εμπρός μάσκα, στα φώτα ημέρας LED, στην πίσω πόρτα ακόμα και στις νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Κάτι που δεν… φαίνεται αλλά Ο εξοπλισμός θυμίζει επιβατικό αυτοκίνητο…παίζει το ρόλο του είναι ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd), βελτιωμένος κατά 0,4 έναντι του προηγούμενου μοντέλου. Να σημειώσουμε πως σε συνδυασμό με τη νέα σχεδίαση οροφής η ροή του αέρα μειώνει την αντίσταση και βελτιώνει την οικονομία καυσίμου αλλά και τις επιδόσεις.
Εσωτερικά, συναντούμε νέο πίνακα οργάνων, ηχοσύστημα, θύρες USB όπως και αποθηκευτικό χώρο στην κεντρική κονσόλα. Πολύ χαρακτηριστικά τα… 8 (!) ηχεία (τα 2 οροφής), η κάμερα οπισθοπορείας, τα χειριστήρια στο τιμόνι όπως και άλλα gadget – αξεσουάρ που κάνουν τη ζωή των επιβατών πιο άνετη. Η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει ανάλογα με την έκδοση και πέντε επιβάτες, ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι είναι αρκετοί και βρίσκονται ακόμα και κάτω από τα καθίσματα.
Δυνατή κατασκευή…
Ένα σημαντικό επίσης στοιχείο που αφορά τους επαγγελματίες είναι η αντοχή του αμαξώματος. Η Διαθέσιμο μονοκάμπινο, με μιάμιση καμπίνα και φυσικά διπλοκάμπινο…καμπίνα είναι κατασκευασμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής ενώ έχει δοθεί έμφαση στις τεχνικές κατασκευής. Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από ανεξάρτητα διπλά ψαλίδια με σπειροειδή ελατήρια, αμορτισέρ αερίου και αντιστρεπτική δοκό ενώ η πίσω (έκδοση 4×4) από φύλλα σούστας.
Το D-Max είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, μονοκάμπινο, μιάμιση και διπλοκάμπινο και ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ μηχανικού κιβωτίου και αυτόματου. Οι τιμές ξεκινούν από τα 21.900 ευρώ (μονοκάμπινη έκδοση – 4×2) και φτάνουν τα 38.650 (διπλοκάμπινη έκδοση – 4×4).
Για να δείτε αναλυτικά τον τιμοκατάλογο του νέου Isuzu D-Max πατήστε ΕΔΩ
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το D-Max πατήστε ΕΔΩ