Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εξελιχτεί σε πολύ μεγάλο βαθμό και τα οχήματα πλέον που κυκλοφορούν εφοδιάζονται με κορυφαία τεχνολογία. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός πως ακόμα και οι
Ένα Toyota 1000 παρουσιαζόταν το 1969 ως… νευρικό!!!διαφημίσεις για τα καινούργια αυτοκίνητα βασίζονται κυρίως στα αξεσουάρ και στην… συνδεσιμότητα με τα κινητά και το διαδίκτυο.

Γυρίζοντας το χρόνο πίσω, βλέπουμε πως μία διαφήμιση σε περιοδικό του 1969 για το Toyota 1000 με δελεαστικά για την εποχή αξεσουάρ, φαντάζουν σήμερα… αστεία. Συγκεκριμένα, το ραδιόφωνο θεωρείτο πολυτέλεια όπως και τα ανακλινόμενα καθίσματα. Το 1.000αράκι της εποχής μπορούσε να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 14.6 δευτερόλεπτα ενώ άγγιζε σε τελική τα 140 χλμ./ώρα.

Όσο για την κατανάλωση, η απάντηση στο «πόσο καίει», είχε να κάνει με τα χιλιόμετρα που μπορούσε να καλύψει ο οδηγός με ένα ρεζερβουάρ και όχι η αναλογία λίτρα/100 χιλιόμετρα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Για να δειτε τη σημερινή γκάμα των μοντέλων της Toyota πατήστε
ΕΔΩ

Διαφήμιση αυτοκινήτου το... 1969!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης