Στη δίνη της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, η Pirelli διέπρεψε έχοντας αιχμή του δόρατος τα νέα «πράσινα ελαστικά» της οικογένειας Cinturato, δίνοντας έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος. Στο καθιερωμένο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας «ΕΛΑΣΤΙΚΑ PIRELLI» για τη χρονιά του 2009, υπήρξε απολογισμός πεπραγμένων παγκοσμίως αλλά και στη χώρα μας. Παρουσιάστηκαν στοιχεία για την διεθνή και εγχώρια αγορά ελαστικών, στόχοι, άμεσα σχέδια και προβλέψεις για το εγγύς μέλλον.
Στο συνέδριο παρευρέθησαν, όπως κάθε χρόνο, στελέχη της Pirelli από τα κεντρικά γραφεία του Μιλάνου. Ο Fulvio Giambelli, Υπεύθυνος Ανάπτυξης Δικτύου Pirelli παγκοσμίως, στην ομιλία του ανάφερε ότι η Pirelli το 2010 θα επενδύσει στην ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων και κυρίως στο ιδιαίτερα γνωστό στη χώρα μας δίκτυο καταστημάτων DRIVER αλλά και στο KEY POINT.

Ειδικότερα, το DRIVER στην Ελλάδα είναι το μεγαλύτερο δίκτυο πωλήσεων ελαστικών και αξεσουάρ, με πανελλαδική κάλυψη. Από την πλευρά του, ο Daniele Deambrogio, Υπεύθυνος Πωλήσεων Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ο οποίος πριν τρία χρόνια διετέλεσε Γενικός Διευθυντής της «ΕΛΑΣΤΙΚΑ PIRELLI», ανέλυσε την κατάσταση στη διεθνή αγορά ελαστικών, επισημαίνοντας ότι σε μια πτωτική χρονιά στα ελαστικά, η Pirelli διέπρεψε έχοντας θετικά αποτελέσματα τόσο σε βιομηχανικό όσο και σε εμπορικό επίπεδο. Επίσης, αναλύοντας την πορεία των ελαστικών ανά κατηγορία, παγκοσμίως, τονίζοντας ότι υπήρξε ανάπτυξη στη Νότιο Αμερική και ύφεση στην Ευρώπη και την ασιατική αγορά το 2009, αλλά με σημάδια ανάκαμψης για το 2010.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με την ομιλία του Γενικού Διευθυντή και Διευθύνοντα Συμβούλου της «ΕΛΑΣΤΙΚΑ PIRELLI», Δημήτρη Παπαδάκου, ο οποίος χαρακτήρισε επιτυχημένη χρονιά το 2009 για την εταιρεία στην Ελλάδα, γεγονός που οφείλεται στην προσπάθεια των ανθρώπων που τη στελεχώνουν. Παράλληλα, έθεσε συγκεκριμένους στόχους ανάπτυξης για το 2010, με κύριο σημείο την οικολογική επαγρύπνηση του καταναλωτή, προωθώντας τα «πράσινα» ελαστικά της μάρκας, όπως το Cinturato P7. «Τα πλάνα είναι αναπτυξιακά για το 2010 με επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας και εκτός ελληνικών συνόρων. Ταυτόχρονα, η πλούσια γκάμα ελαστικών θα συμπληρωθεί την άνοιξη του 2010 με ένα νέο προϊόν που διευρύνει τη γκάμα της οικογένειας ελαστικών Scorpion και απευθύνεται στην κατηγορία των αυτοκινήτων SUV», επισήμανε στο τέλος της ομιλίας του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης