Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Για να μπορέσει ο καθένας να καταλάβει τι είναι ένα αυτοκίνητο MINI πρέπει να το ζήσει. Θα πρέπει να ξοδέψει αρκετή ώρα να το περιεργαστεί, να το αγγίξει, να το «γευτεί» στο δρόμο.
Μόνο τότε θα καταλάβει γιατί ένα αυτοκίνητο MINI… γεύεται όλη αυτή την επιτυχία και την δημοσιότητα γύρω από το όνομά του. Ένας διαφορετικός τρόπος ζωής που τον βιώνεις όσο… συμβιώνεις μαζί του και όσο γράφεις χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του.
Οδηγείς και το μυαλό «ταξιδεύει» σε άλλον κόσμο
Η εικόνα της μάρκας έχει δημιουργήσει ένα ιδιαίτερο brand name που ταξιδεύει τους επιβάτες σε έναν Η MINI μας ταξίδεψε σε έναν άλλον κόσμο…διαφορετικό κόσμο. Συνήθως οι εμπειρίες ενός δημοσιογράφου που ασχολείται με το αυτοκίνητο αφορά στα… χιλιόμετρα που καλύπτει οδηγώντας ένα καινούργιο μοντέλο.
Με τα μοντέλα της MINI έχω καλύψει χιλιάδες χιλιόμετρα και όταν έλαβα ακόμα μία πρόσκληση από την εισαγωγική εταιρεία σκέφτηκα πως θα αφορούσε άλλη μία οδηγική εμπειρία. Ρωτώντας ποιο αυτοκίνητο θα οδηγήσουμε ή τι θα μας παρουσιάσουν, η απάντηση από τον υπεύθυνο επικοινωνίας του BMW Group Κωνσταντίνο Διαμαντή ήταν πως πρόκειται για… έκπληξη!
Εκπλήξεις…
Σε τέτοιες περιπτώσεις το μυαλό κάνει παιχνίδια, αφού κάτι καινούργιο (με εξαίρεση το Countryman που έρχεται τον Φεβρουάριο) δεν είναι στα άμεσα σχέδια της μάρκας. Αγωνία λοιπόν, μέχρι το βράδυ Συνάντηση με εκπλήξεις και ξεχωριστές εμπειρίες… της ημέρας (την περασμένη εβδομάδα) που ήταν προγραμματισμένη η συνάντηση στο εστιατόριο All Senses Gastronomy στην Γλυφάδα. Ακολουθώντας λοιπόν έναν… λαβύρινθο και κατεβαίνοντας σκαλιά το σκηνικό… οικοδομής με ρετρό στοιχεία, καναπέδες και την κορυφαία έκδοση MINI Clubman Cooper S με έβαλε ακόμα περισσότερο σε σκέψη και εμπλούτισε το ερωτηματολόγιο που είχα στο μυαλό μου.
Ήταν η πρώτη φορά που μας υποδεχόταν η βασική ομάδα της MINI στη Ελλάδα με επικεφαλής τον νέο Γενικό Διευθυντή. Ο λόγος για τον Μάνο Δρακωτό, τη Ναυσικά Τριανταφυλλιά Marketing Advertising & Events Manager και τη Δήμητρα Μπίκου marketing manager MINI η οποία σε λίγους μήνες θα… τρέχει και δεν θα προλαβαίνει με το νέο μέλος που θα προστεθεί στην οικογένειά της! Η ομιλία αφορούσε πληροφορίες για την βρετανική φίρμα, την πορεία στην Ελλάδα ενώ η συζήτηση επικεντρώθηκε στην μοναδικότητα της MINI αλλά και στην εικόνα της.
Εικόνες που σου μένουν…
Μέχρι εκεί όλα φυσιολογικά καθώς η έκπληξη ήταν προγραμματισμένη για αργότερα. Με την ολοκλήρωση της παρουσίασης οι παρευρισκόμενοι ακολουθήσαμε και πάλι τον… λαβύρινθο και Μοναδική εμπειρία… MINIβρεθήκαμε σε μία ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα που μπορούσε να φιλοξενήσει έως 14 άτομα.
Γύρω – γύρω οι «τοίχοι» – οθόνες άλλαζαν συνεχώς παραστάσεις, η μουσική ακολουθούσε τις εικόνες και ο φωτισμός έπαιζε ανάλογα με τις εντολές του… σεφ ο οποίος ενημέρωνε τι περιλαμβάνει το μενού! Καλά διαβάσατε. Στο συγκεκριμένο εστιατόριο δεν μάθαμε μόνο ειδήσεις για την MINI αλλά όσοι βρεθήκαμε εκεί ζήσαμε ένα ξεχωριστό γαστρονομικό ταξίδι με 16 (!) διαφορετικά πιάτα, απίστευτο styling και όλο αυτό συνδυαζόταν με ένα οπτικοακουστικό σκηνικό.
Διαφορετικότητα
Με λίγα λόγια η γαστρονομική εμπειρία συνδυάστηκε με την ξεχωριστή εμπειρία MINI που έχει να κάνει με την διασκέδαση, όπως άλλωστε συμβαίνει και όταν οδηγείς ένα μοντέλο της βρετανικής μάρκας. Όπως αποδείχτηκε η επιλογή ήταν εξαιρετική και με αυτό τον τρόπο οι άνθρωποι της εισαγωγικής εταιρείας θέλησαν να μας δώσουν την εικόνα της διαφορετικότητας και της καινοτομίας, κάτι που θα έλεγα πως ταίριαζε απόλυτα με την γαστρονομική εμπειρία που ζήσαμε σε μία – κατά τα άλλα – εκκεντρική δημοσιογραφική παρουσίαση…
Πολλές φορές τα λόγια είναι περιττά, οπότε οι εικόνες που θα δείτε είναι σίγουρο πως μιλούν από μόνες τους…