Πρώτα τα γεγονότα. Στα μέσα Ιουνίου 2008 και μετά από 3 επισκέψεις στο κατάστημα της SEAT ΤΡΙΓΕΝΗΣ, επίσημου αντιπροσώπου (τότε) στην Φθιώτιδα, έκανα την παρακάτω συμφωνία εγγράφως. Θα αντάλλασσα ένα HONDA CRV αξίας 18500 ευρώ με ένα καινούργιο SEAT LEON 1.4 TSI αξίας 19500 με τα διάφορα extra που ζητούσα.

Η παράδοση του leon θα γινόταν 2.5 μήνες (Σεπτέμβριο) αργότερα γιατί ήθελα να έχει esp το οποίο σύμφωνα με την SEAT αποτελούσε ειδική παραγγελία που καθυστερούσε τόσο (έγινε ανεξάρτητη επιβεβαίωση αυτών από εμένα ). Κάποια στιγμή, τον Ιούλιο, ο αντιπρόσωπος μου ζήτησε να του μεταβιβάσω το αυτοκίνητο μου γιατί είχε βρει αγοραστή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με καλή πίστη το έκανα και έλαβα και τιμολόγιο αγοράς, Έτσι έχω το συμφωνητικό που φτιάξαμε στην αρχή, με την αντιπροσωπεία της SEAT στη Λαμία, την SEAT ΤΡΙΓΕΝΗΣ και το τιμολόγιο αγοράς του δικού μου αυτοκινήτου. Η αντιπροσωπεία λειτουργεί κανονικά, μου έχει διαθέσει –όπως είχε συμφωνηθεί –και ένα SEAT LEON που έχει ως test drive για τις μετακινήσεις μου, παρευρίσκομαι και στο λανσάρισμα του νέου IBIZA από την SEAT ΤΡΙΓΕΝΗΣ που γίνεται την επόμενη ή μεθεπόμενη της πανελλαδικής εκδήλωσης με 4 ή 5 αυτοκίνητα στο κατάστημα-απόδειξη του πόσο καλή αντιπροσωπεία θεωρούσε η SEAT την SEAT ΤΡΙΓΕΝΗΣ.

Ξαφνικά στα μέσα Σεπτεμβρίου και ενώ περιμένω να παραλάβω το νέο μου αυτοκίνητο, η SEAT αποσύρει την εμπιστοσύνη της από τον αντιπρόσωπο, κατεβάζει τις πινακίδες και σε τηλεφωνική επικοινωνία, μου ανακοινώνει με χαρά ότι δεν είμαι πελάτης της γιατί «λέει» ο αντιπρόσωπος, δεν είχε κάνει παραγγελία.

Ο «αντιπρόσωπος» πριν από 2 μήνες φεύγει προς άγνωστη διεύθυνση και η νέα αντιπροσωπεία στη Λαμία, μου προτείνει χωρίς εγώ να τους έχω ενοχλήσει ( πώς με βρήκαν αφού δεν ήμουνα πελάτης;) επιπλέον έκπτωση 3000 ευρώ αν δεν έχω λύσει το πρόβλημά μου και θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο από την SEAT. Τώρα οι ΑΠΟΡΙΕΣ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εγώ και ο κάθε άλλος αγοραστής πήγα στην SEAT ΤΡΙΓΕΝΗΣ προς χάρη του αντιπροσώπου ή προς χάρη της SEAT ; Η SEAT δεν ανησύχησε 3 μήνες που δεν είχαν παραγγελίες από τον αντιπρόσωπο; Μόνον εμένα έριξε ο αντιπρόσωπος; Τι έκαναν για να διασφαλίσουν τα συμφέροντα των πελατών τους; Εγώ θεωρώ τον εαυτό μου πελάτη της SEAT γιατί επέλεξα αυτοκίνητο, δεν επέλεξα αντιπρόσωπο. Αυτόν τον επιλέγει η SEAT και κερδίζει όταν είναι καλός και τον λούζεται όταν τα πράγματα στραβώνουν Αυτό λέει η κοινή λογική. Αν δεν το λένε οι συμβάσεις που υπογράφουν μεταξύ τους, τι φταίω εγώ; Να κάνω νέα δικαστικά έξοδα για να διεκδικήσω από έναν οικονομικά κατεστραμμένο; Τι λέει ο συνήγορος του πολίτη σε όλους όσους καταναλωτές βρισκόμαστε στο έλεος του όποιου;

Συμβαίνει το ίδιο με όλες τις αντιπροσωπείες ή μόνον η SEAT έχει τέτοιο καθεστώς, που μπορεί να έχει μεν αντιπροσωπείες και να καρπείται τα οφέλη, αλλά δεν καμία ευθύνη όταν οι αντιπρόσωποι της προκαλούν οικονομικές και ψυχικές ζημιές στους πελάτες της ( επιμένω ότι είμαστε πελάτες της SEAT). Τι γνωρίζει η SEAT στην Ισπανία για όλα αυτά και τι απαντά; Ας ανοίξει λοιπόν η συζήτηση αυτή, έστω με μόνο κέρδος να σωθούν οι επόμενοι.

Τσαπρούνης Γιάννης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης