Αύξηση που αναμένεται να αγγίξει το 100% παρουσιάζουν οι έγγραφες καταγγελίες κατοίκων και επιχειρήσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης στον Συμπαραστάτη του Δημότη για το έτος 2016, σε σύγκριση με το 2015, πρώτο χρόνο λειτουργίας του θεσμού.
Από τις 50 έγγραφες καταγγελίες που έγιναν το 2015 και θα παρουσιαστούν αναλυτικά από τον Συμπαραστάτη του Δημότη, Απόστολο Αγγελόπουλο, την Πέμπτη, σε ειδική συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Θεσσαλονίκης, ο αριθμός αναμένεται να ξεπεράσει τις 100 μέχρι το τέλος του 2016.
«Το φάσμα των καταγγελιών είναι ευρύ. Πρόκειται για ζητήματα που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα του πολίτη, δηλαδή ένα κατεστραμμένο οδόστρωμα, ένα πρόβλημα καθαριότητας στην πόλη ή κλήσεις παλαιότερων ετών για παραβάσεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας έως πιο σύνθετα ζητήματα κακοδιαχείρισης που καλούμαστε να επιλύσουμε» δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9fm» ο κ. Αγγελόπουλος.
Σύμφωνα με τον κ. Αγγελόπουλο, βασική προϋπόθεση προτού αναλάβει ο Συμπαραστάτης του Δημότη την υπόθεση θιγόμενων πολιτών και επιχειρήσεων για κακοδιαχείριση από πλευράς των υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης είναι να έχει προηγηθεί ενημέρωση των αρμόδιων υπηρεσιών.
Στη συνέχεια, ο Συμπαραστάτης του Δημότη είναι υποχρεωμένος να απαντά εντός 30 ημερών στους ενδιαφερόμενους. «Ο δικός μας ρόλος είναι διαμεσολαβητικός. Προσπαθούμε να βρούμε την καλύτερη λύση ή να αλλάξουμε κάποιες διαδικασίες που ταλαιπωρούν τους πολίτες για υποθέσεις που χρονίζουν» συμπλήρωσε.
Πέρα όμως από τις έγγραφες καταγγελίες υποβάλλονται και πολλές προφορικά, οι οποίες οδηγήθηκαν σε επιτόπου επίλυση με τηλεφωνικές παρεμβάσεις του Συμπαραστάτη του Δημότη προς τις αρμόδιες Αρχές.
Η μεταφορά ωστόσο του γραφείου από το δημαρχείο Θεσσαλονίκης στην οδό Μοναστηρίου 95 -που προκάλεσε και αντιδράσεις από τους εκπροσώπους των παρατάξεων της αντιπολίτευσης- δημιουργεί προβλήματα, όπως αναφέρει ο κ. Αγγελόπουλος.
«Παντού στον κόσμο ο Συμπαραστάτης του Δημότη βρίσκεται μέσα στο δημαρχείο. Είχα πει πως η μεταφορά είναι λάθος και αυτό φάνηκε γιατί έχει μειωθεί η προσέλευση κόσμου στο καινούργιο γραφείο. Υπήρχαν πολίτες που ήθελαν εκείνη τη στιγμή να πουν το πρόβλημα ή το παράπονό τους, ενώ το κυριότερο είναι πως είχα τη δυνατότητα να είμαι σε άμεση επαφή με τα γραφεία των διευθυντών και των προϊσταμένων στον δήμο και αυτό μας έχει δυσκολέψει» καταλήγει.