Παρά τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς κατά του Max Verstappen και κυρίως του Charlie Whiting, αγωνιστικού διευθυντή της Formula 1, ο Sebastian Vettel απέφυγε τις κυρώσεις.

Η FIA δεν επέβαλε καμία ποινή στον Γερμανό οδηγό της Ferrari για όσα είπε στο πρόσφατο Grand Prix του Μεξικού μέσω του team-radio. Αυτό που γλύτωσε τον Vettel από τα χειρότερα ήταν η επιστολή προς την ομοσπονδία και τον Whiting, η δημόσια συγγνώμη που ζήτησε και η ειλικρινής μεταμέλειά του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βέβαια, η FIA ξεκαθάρισε πως αυτή είναι η τελευταία φορά που συγχωρεί κάποιον οδηγό. Όποιος χρησιμοποιήσει ξανά βαρύτατους χαρακτηρισμούς προς συναθλητές ή στελέχη θα τιμωρηθεί παραδειγματικά. Αναλυτικά αναφέρει:

«Στο πρόσφατο Grand Prix του Μεξικού, ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel, έκανε σχόλια μέσω του team radio χρησιμοποιώντας απαράδεκτες εκφράσεις, που απευθύνονταν τόσο στον αγωνιστικό διευθυντή της Formula 1 όσο και σε συναθλητή του. Μάλιστα, αυτές ακούστηκαν κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης του αγώνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

»Αμέσως μετά το περιστατικό, ο Vettel αναζήτησε τον Whiting για να ζητήσει συγγνώμη. Στη συνέχεια, με δική του πρωτοβουλία, έστειλε επιστολές στον πρόεδρο της FIA, Jean Todt, και στον Whiting. Δεσμεύτηκε, επίσης, να ζητήσει συγγνώμη και από τον Max Verstappen. Τέλος, ορκίστηκε ότι τέτοιο περιστατικό δεν θα συμβεί ξανά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

»Λόγω της ειλικρινούς μεταμέλειας, ο πρόεδρος της FIA αποφάσισε, κατ’ εξαίρεση, να μη λάβει πειθαρχικά μέτρα και να μην παραπέμψει τον Vettel στο Διεθνές Δικαστήριο της FIA.

»Η FIA καταδικάζει σε κάθε περίπτωση τη χρήση προσβλητικών εκφράσεων στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ειδικά όταν απευθύνονται σε στελέχη των αγώνων ή σε συναθλητές. Θεωρεί, δε, πως όλοι οι συμμετέχοντες σέβονται απόλυτα αυτήν τη θέση. Ιδιαίτερα λόγω του ότι αποτελούν παράδειγμα για το κοινό και πολύ περισσότερο για τους νέους.

»Με αυτήν την ευκαιρία, η FIA ενημερώνει ότι, σε περίπτωση οποιουδήποτε ανάλογου συμβάντος, θα ληφθούν άμεσα πειθαρχικά μέτρα.  Επίσης, το όποιο περιστατικό θα παραπεμφθεί για κρίση στο Διεθνές Δικαστήριο της FIA».

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης