Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

Φωτογραφίες: Παντελής Τζερτζεβέλης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Το να οδηγείς ένα αυτοκίνητο όπως το BMW i8 είναι σίγουρο πως δεν μπορείς να περάσεις Άμα μπλέξεις με τον Χάρη Θεοφράστου δεν θα την γλιτώσεις εύκολα… απαρατήρητος, πόσο δε να… κρυφτείς! Είναι σίγουρο πως θα σε σταματήσει η αστυνομία για… έλεγχο, περαστικοί θα σου ζητήσουν να τραβήξουν φωτογραφίες και το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα σε αφήσουν σε ησυχία.
    
Φανταστείτε τώρα να βρίσκεσαι στην Θεσσαλονίκη και ξαφνικά να πέσεις στον… Επιθεωρητή Δημόσιας Οδηγικής Επιθεωρητής Συμπεριφοράς και Ασφάλειας (Ε.Δ.Ο.Σ.Α.) Χάρη Θεοφράστου. Το σίγουρο είναι πως δεν θα ξεφύγεις εύκολα κάτι που συνέβη και στην πράξη όταν με… τσάκωσε ο ανημέρωτος, όπως διαπίστωσα, επιθεωρητής!

Βασίλης Σαρημπαλίδης και Χάρης Θεοφράστου σε μία διαφορετική φωτογράφηση...

Ρε που έμπλεξα!
Αρχικά μου ζήτησε να ελέγξει το εκκεντρικό μοντέλο για να δει τι ακριβώς είναι και θεωρείται τόσο Η συμβίωση με το BMW i8 είναι σκέτη απόλαυση…ξεχωριστό και μοναδικό στο είδος του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν σας το κρύβω πως λίγο έλειψε να μου δώσει ένα… ποδήλατο καθώς ήθελε να πάρει το i8 και να φύγει.

Τελικά αρκέστηκε σε μία σύντομη επιθεώρηση και επιφυλάχτηκε να το εξετάσει περισσότερο και να βγάλει το σωστό… πόρισμα όταν θα έχει την ευκαιρία να το επιθεωρήσει με την άνεσή του.

BMW i8 από άλλον πλανήτη... Φαίνεται από την σχεδίαση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάθε Κυριακή στην ΕΤ3
Δείτε παρακάτω σε εικόνες του Παντελή Τζερτζεβέλη τι… τράβηξα, από τον Επιθεωρητή Χάρη Θεοφράστου που μας κρατά συντροφιά κάθε Κυριακή στις 20:00 μέσα από την τηλεοπτική συχνότητα της ΕΤ3 με την εκπομπή «Ασφαλώς Επί Τροχών».

 

ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ: Άκου να σου πω νεαρέ μου. Αυτό το αυτοκίνητο έτσι όπως το βλέπω, θα κάνει πολύ θόρυβο και θα εκπέμπει πολλά καυσαέρια. ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΡΗΜΠΑΛΙΔΗΣ: Όχι κύριε Επιθεωρητά. Είναι αθόρυβο και εκπέμπει μόλις 49 γραμμάρια CO2 στο χιλιόμετρο γιατί είναι και ηλεκτρικό!

ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ: Αυτό το αυτοκίνητο έχει παντού ανθρακονήματα; Γι' αυτό είναι τόσο ελαφρύ; ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΡΗΜΠΑΛΙΔΗΣ: Κύριε επιθεωρητά πάτε... καλά; Τι σας λέω τόση ώρα;

 
ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ: Κάτσε να ελέγξω την αεροδυναμική του σχεδίαση γιατί δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο...

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΡΗΜΠΑΛΙΔΗΣ: Χάρη πως άλλαξε έτσι ο Γιώργος Καραγιωργάκης (σ.σ. φωτογράφος στον κλάδο του αυτοκινήτου); Είπαμε πως το αυτοκίνητο μας πήρε το μυαλό αλλά δεν περίμενα να το χάσουμε κιόλας... (στην φωτογραφία η Shelly). ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ: Για να πω την αλήθεια ούτε εγώ το περίμενα...

ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ: Νέε μου γύρνα τώρα με τα πόδια σπίτι. Εγώ το παίρνω και φεύγω... ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΡΗΜΠΑΛΙΔΗΣ: Χάρη άσε κάτω τη ζώνη γιατί σε έφαγα!!!!

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΡΗΜΠΑΛΙΔΗΣ: Μα καλά αυτή πως βρέθηκε εδώ; Εγώ βοήθεια ζήτησα. Ρε μπελά που βρήκα...

ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ: Κάτσε να ανοίξω το καπό να δω τι κινητήρα φοράει. ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΡΗΜΠΑΛΙΔΗΣ: Χάρη το καπό δεν ανοίγει μπροστά καθώς εκεί βρίσκεται ο ηλεκτροκινητήρας. Ο βενζινοκινητήρας είναι πίσω...

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΡΗΜΠΑΛΙΔΗΣ: Ωραίο το οφθαλμόλουτρο Χάρη μου;

ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ: Μα είμαι σίγουρος πως εκεί βρίσκεται ο κινητήρας βενζίνης των 1.500 κ.εκ. ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΡΗΜΠΑΛΙΔΗΣ: Ρε μανία αυτός ο Σαλονικιός. Θέλει να μας τρελάνει... Πίσω είναι ο κινητήρας!
ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ: Έλα ρε Βασίλη πες μου την αλήθεια. Πωλείται κανονικά; ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΡΗΜΠΑΛΙΔΗΣ: Κάτσε να στο δείξω και στο zougla.gr. Το έχω γράψει!
ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ: Για φαντάσου να αρχίσει να πετάει τώρα που οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω.... ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΡΗΜΠΑΛΙΔΗΣ: Παιδιά βοήθεια!

ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ: Σου αφήνω το... εκκεντρικό μου ποδήλατο και παίρνω το i8. ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΡΗΜΠΑΛΙΔΗΣ: Έχεις τρελαθεί έτσι;

 
ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ: Μα καλά τώρα σοβαρά μιλάς; Δεν θα μου το αφήσεις; ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΡΗΜΠΑΛΙΔΗΣ: Θα... το σκεφτώ!

Με τέτοια σχεδίαση το γερμανικό plug in hybrid μοντέλο που μπαίνει και στην πρίζα προκαλεί φουρτούνες...

Είναι αληθινό και πωλείται στην Ελλάδα.... Α! Και έχουν πουληθεί συνολικά 13. Τα περισσότερα στην Θεσσαλονίκη.

ΧΑΡΗΣ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ: Που θα πάει... Δεν θα σε επιθεωρήσω κάποτε;
   Tο σίγουρο είναι πως με ένα BMW i8 θα έχεις συνεχώς ανεβασμένη διάθεση!

BMW i8: Εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ. και με ηλεκτροκινητήρα. Η απόδοση φτάνει ατ 362 άλογα. Το 0-100 έρχεται σε 4.4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 37 χιλιόμετρα. Α! Μπαίνει και στην πρίζα. Τιμή: Κάτι παραπάνω από 155.000 ευρώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης