Για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από αυτό που αρχικά είχε εκτιμηθεί θα παραμείνουν κλειστά τα Τέμπη, μετά τη φονική κατολίσθηση.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, οι εργασίες αποκατάστασης αναμένεται να διαρκέσουν τουλάχιστον 16 εβδομάδες και ο δρόμος θα δοθεί στην κυκλοφορία μέχρι το Πάσχα.
«Πιστεύουμε ότι μέχρι το Πάσχα θα μπορεί ο δρόμος να ξαναδοθεί στην κυκλοφορία αν ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναμένουμε, διευκρίνισε, την πρόταση της εταιρείας παραχώρησης. Θα αξιολογηθεί τάχιστα από τα τρία εμπλεκόμενα υπουργεία και αμέσως θα δοθεί η έγκριση να ξεκινήσουν τα έργα.

Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, και η εταιρεία παραχώρησης συμφωνεί να αρχίσουν άμεσα οι εργασίες, ενώ από τη σύμβαση παραχώρησης προβλέπεται ότι τις εργασίες αποκατάστασης θα εκτελέσει η κοινοπραξία.

Ωστόσο, το καθοριστικό σημείο για το ποιος θα… πληρώσει τη λυπητερή παραμένει σε εκκρεμότητα, αφού υπάρχει διάσταση απόψεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, αυτό θα το αποφασίσει η διαιτησία. «Εμείς, θα εφαρμόσουμε τη σύμβαση και τα προβλεπόμενά της και δεν πρόκειται να επιβαρύνουμε το ελληνικό δημόσιο. Η διαιτησία θα μας δώσει την απάντηση», τόνισε ο υπουργός Υποδομών.

Ο κ. Ρέππας ανακοίνωσε επίσης δύο πρωτοβουλίες του υπουργείου όσον αφορά στα Τέμπη. Συγκεκριμένα, η ΤΡΕΝΟΣΕ και οι άλλοι φορείς του οργανισμού μελετούν το ενδεχόμενο να λειτουργήσουν ειδικές αυτοκινητάμαξες – πλατφόρμες στο υφιστάμενο δίκτυο, ώστε να μεταφέρονται εκατέρωθεν φορτηγά και λεωφορεία, αφού κατασκευαστούν κάποια έργα πρόσβασης στις πλατφόρμες στον Ευαγγελισμό και τη Ραψάνη.

Ήδη, στελέχη της ΤΡΕΝΟΣΕ βρίσκονται σε αναζήτηση των συγκεκριμένων πλατφόρμων σε ευρωπαϊκές χώρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, έχει ζητηθεί από τον παραχωρησιούχο να αξιολογήσει πρόταση του καθηγητή Σεισμολογίας Άκη Τσελέντη για εγκατάσταση συστήματος παρατήρησης και καταγραφής των δονήσεων και των άλλων φαινομένων σε μόνιμη βάση στην κοιλάδα των Τεμπών με σεισμογράφους, ταχύμετρα, κ.λπ.

Τέλος, ο κ. Ρέππας ανακοίνωσε ότι έχει μελετηθεί όλο το εναλλακτικό δίκτυο που χρησιμοποιείται σήμερα, μήκους 400 χιλιομέτρων, και αναβαθμίζεται, προκειμένου να χρησιμοποιείται ως παράλληλο δίκτυο για τους κατοίκους της περιοχής της Θεσσαλίας και ευρύτερα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης