Internet υψηλών ταχυτήτων, απεριόριστες αστικές και υπεραστικές κλήσεις, δωρεάν τηλεφωνήματα σε επιλεγμένες χώρες του εξωτερικού, τηλεόραση με δυνατότητα προβολής επιλεγμένων ταινιών. Αυτές είναι μερικές από τις υπηρεσίες που διαφημίζουν διαρκώς οι εταιρείες τηλεφωνίας και internet στη χώρα μας στην τηλεόραση, σε συνδυασμό μάλιστα με ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές για την τσέπη των καταναλωτών.

Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που κάποιος επιλέξει να γίνει συνδρομητής υπηρεσιών τηλεφωνίας και internet σε κάποιον εναλλακτικό πάροχο, διατηρώντας όμως τον αριθμό που έχει από τον ΟΤΕ;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρχικά ο υποψήφιος πελάτης του εναλλακτικού παρόχου πρέπει να συμπληρώσει μία αίτηση σύνδεσης, την οποία στέλνει στην εταιρεία, μαζί με μία φωτοτυπία ταυτότητας και έναν προηγούμενο λογαριασμό του ΟΤΕ. Από τη στιγμή που στείλει την αίτηση η εταιρεία δίνει μία προθεσμία 20-25 εργάσιμων ημερών μέχρι την ενεργοποίηση.

Είναι όντως όμως 20-25 οι ημέρες ή πολύ περισσότερες μέχρι ο καταναλωτής να «απολαύσει» το γρήγορο internet και τα απεριόριστα αστικά και υπεραστικά τηλεφωνήματα;

Όχι. Ή μάλλον δεν είναι έτσι σε όλες τις περιπτώσεις, αφού κάποιοι πράγματι ενεργοποιούνται σε λίγες μέρες από τη στιγμή που κάνουν την αίτηση. Είναι μεγάλο το ποσοστό των συνδρομητών, όμως, των οποίων η σύνδεση ενεργοποιήθηκε μετά από αναμονή τριών, τεσσάρων ή ακόμα και εννιά μηνών!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χαρακτηριστική είναι η καταγγελία που μας έστειλε η Μάρα Χ., η οποία μας λέει ότι έκανε αίτηση για adsl και τηλεφωνία σε εναλλακτικό πάροχο στις 31/8/2007 και ενεργοποιήθηκε στις 14/5/2008! Στα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματά της όλο αυτό το διάστημα στην εταιρεία οι δικαιολογίες που άκουγε από το τμήμα εξυπηρέτησης (ή ταλαιπωρίας) πελατών ήταν ότι φταίει ο ΟΤΕ για την καθυστέρηση ή ότι η εταιρεία εκτελεί εργασίες αναβάθμισης στο δίκτυό της, ενώ όταν ζητούσε κάποιον «υπεύθυνο» για περαιτέρω εξηγήσεις, η απάντηση που άκουγε ήταν «δεν είναι κανείς εδώ».

Αντίστοιχες καταστάσεις καταγγέλλουν πολλοί άλλοι υποψήφιοι συνδρομητές σχεδόν όλων των εταιρειών τηλεφωνίας και internet στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, αλλά και σε forums στο διαδίκτυο, οι οποίοι, σε πολλές περιπτώσεις, αν ζητήσουν ακύρωση της διαδικασίας ενεργοποίησης καλούνται να πληρώσουν και ένα χρηματικό ποσό, σαν «ποινή» επειδή διακόπτουν την υπηρεσία πριν το πέρας ενός έτους.

Όλα αυτά συμβαίνουν είτε λόγω κακής «συνεννόησης» μεταξύ των εναλλακτικών παρόχων και του ΟΤΕ, είτε επειδή οι εταιρείες περιμένουν πρώτα να συμπληρωθεί ένας «x» αριθμός νέων συνδρομητών για να επεκτείνουν έπειτα τις υποδομές τους και να προβούν στην ενεργοποίηση των νέων συνδέσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης