Μπαράζ θεάτρου, χορού, μουσικής, ομιλιών, συναντήσεων, εκπαιδευτικών δράσεων στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών τη σεζόν 2016-2017. Ο προσανατολισμός της είναι σταθερός και με συνέπεια στις πειραματικές παραστάσεις και τάσεις από τη διεθνή καλλιτεχνική σκηνή πρώτης γραμμής, στις ξένες συμπαραγωγές για Έλληνες δημιουργούς και στις δράσεις σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους.

Η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση, στα έξη χρόνια λειτουργίας της, έχει διαμορφώσει πλέον την ταυτότητά της «να παράγει πολιτισμό και όχι απλά παραστάσεις» λένε οι άνθρωποί της. Η ανταπόκριση του κοινού- νεανικό στην πλειονότητά του- ήταν αυτά τα χρόνια θετική, με τα στατιστικά στοιχεία να δείχνουν 80 -85% πληρότητα και πολλά sold out.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λέξεις κλειδιά στον οδηγό επιβίωσης του φετινού προγράμματος είναι οι εξής τέσσερις: Πόλη, Γυναίκες, Μέση Ανατολή, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

Η σεζόν ανοίγει με χορό στο κέντρο της πόλης, το πρώτο Σαββατοκύριακο του Οκτωβρίου (1,2/10). Στο προαύλιο του Μουσείου της Ακρόπολης, ο Γιάννης Μανταφούνης και η Αουάφ Μακατάμνεϊ χορεύουν για κάθε θεατή ξεχωριστά. Στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης η ομάδα της Τρίσα Μπράουν παρουσιάζει μια αναδρομή στην κορυφαία Αμερικανίδα χορογράφο με αποσπάσματα εμβληματικών έργων της, των τελευταίων πενήντα ετών. Από το Σύνταγμα, ξεκινούν οι χορευτές της ομάδας του Γουίλι Ντόρνερ και καθώς προχωρούν με το κοινό σε διαδρομές καθημερινές, στριμώχνονται σε χαραμάδες, σκαρφαλώνουν σε στύλους, «φωτίζουν» αναπάντεχα ρωγμές της πόλης. Το βράδυ, στην Πλατεία Κοτζιά, ο ανυποψίαστος περαστικός συναντά τον Μπορίς Σαρμάτζ να χορεύει έναν νυχτερινό χορό.

Στο πρόγραμμα ξεχωρίζει φέτος το πολυσυλλεκτικό Φεστιβάλ Θεάτρου -Χορού made in USA, με πρωτοπόρους καλλιτέχνες και ομάδες της αμερικανικής σκηνής, που φέρνουν νέους τρόπους ανάγνωσης και χρήσης τεχνολογίας, ριζοσπαστικά πειράματα με έργα ρεπερτορίου -όπως ‘Αμλετ σε «αλγοριθμική περφόρμανς» της ‘Ανι Ντόρσεν (16,17/11 2016) – ερμηνευτές και θεατές στη σκηνή, όπως στην παράσταση Attendance της Φαίη Ντρίσκολλ (28,29/11 2016) σε ένα ατέλειωτο ταξίδι επανεφεύρεσης της εμπειρίας μιας ομαδικής χορογραφίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης