Αντίθετα με όσα πιστεύουν οι γονείς, οι έφηβοι που παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια είναι περισσότερο πιθανό να έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο.

Σύμφωνα με έρευνα από το Βασιλικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μελβούρνης (RMIT), τα διαδικτυακά παιχνίδια επιφέρουν καλύτερους βαθμούς στα μαθηματικά, τη φυσική και την κατανόηση κειμένου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, οι ερευνητές τονίζουν ότι η περιήγηση στο Facebook, το Instagram και άλλες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα και παρεμποδίζουν την ακαδημαϊκή επιτυχία των παιδιών…

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης