Στη μείωση της παραγωγής δύο εκ των κορυφαίων μοντέλων της γκάμας της αναγκάζεται να προχωρήσει η VW, λόγω προβλημάτων ανεφοδιασμού υλικών από προμηθευτές.
Ο γερμανικός όμιλος βρίσκεται σε διαμάχη με τους δύο κύριους προμηθευτές και ο λόγος είναι τα χρήματα. Το VW Group θέλει να περιορίσει τα έξοδα μετά το σκάνδαλο dieselgate και ζητά από τους συνεργάτες να μειώσουν τα κόστη των εξαρτημάτων. Ωστόσο, αυτοί δεν το δέχονται με αποτέλεσμα να μην τροφοδοτούν τα εργοστάσια.
Πιο συγκεκριμένα, η Car Trim είναι φειδωλή στην προμήθεια καθισμάτων, κάτι που ανάγκασε την εταιρεία να μειώσει την παραγωγή του Passat. Την ίδια μέθοδο ακολουθεί και η ES Automobilguss, διακόπτοντας την παράδοση τμημάτων από χυτοσίδηρο που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή των κιβωτίων ταχυτήτων.
Έτσι, η VW περικόπτει ώρες εργασίας στο κεντρικό εργοστάσιο της στο Βόλφσμπουργκ, επηρεάζοντας περισσότερους από 10.000 εργαζόμενους. Παράλληλα, μειώνεται η παραγωγή και στις εγκαταστάσεις των Kassel, Zwickau και Emden, με τους αναλυτές να εκτιμούν ότι οι ζημιές θα ξεπεράσουν τα 40 εκατομμύρια ευρώ.
Οι δύο πλευρές χρησιμοποιούν κάθε νομικό μέσο, με τον γερμανικό κολοσσό να ζητά από τους προμηθευτές να τηρήσουν τις όποιες δεσμεύσεις για παράδοση των εξαρτημάτων.