Στο περιθώριο του Grand Prix της Γερμανίας, το Strategy Group της Formula 1 συνεδρίασε προκειμένου να αποφασίσουν τι θα γίνει με το σύστημα προστασίας Halo και την ενδοεπικοινωνία.
Το Strategy Group αποτελείται από έξι ομάδες (Mercedes, Ferrari, McLaren, Red Bull, Williams και Force India), τη FIA με εκπρόσωπο τον Jean Todt και την εταιρεία που έχει τα εμπορικά δικαιώματα του Bernie Ecclestone. Οι τρεις πλευρές έθεσαν επί τάπητος τα δύο παραπάνω ζητήματα και αποφάσισαν να χαλαρώσουν τους κανονισμούς όσον αφορά στις οδηγίες που θα δίνονται στους οδηγούς από τα pits, αρχής γενομένης από το GP της Κυριακής.
Πιο συγκεκριμένα, με εξαίρεση την περίοδο μεταξύ του γύρου σχηματισμού και την έναρξη του αγώνα, δεν θα υπάρχουν περιορισμοί σχετικά με τα μηνύματα που οι ομάδες θα στέλνουν στους οδηγούς τους, είτε από την ενδοεπικοινωνία είτε από τις ταμπέλες στην ευθεία εκκίνησης.
Για την ένταξη του συστήματος προστασίας Halo στα μονοθέσια, το Strategy Group θεώρησε πως πρέπει να επανεξεταστεί την επόμενη χρονιά ενόψει της σεζόν 2018, καθώς δεν υπάρχει χρόνος για την πλήρη εξέλιξή και χρησιμοποίηση του το 2017.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος