Παύλος Κρούστης
Η Westnet Distribution -συμφερόντων Πάνου Γερμανού– και ο Ιαπωνικός κολοσσός Hitachi, ανακοίνωσαν σήμερα σε συνάντηση με τους εκπροσώπους των μέσων την αποκλειστική τους συνεργασία για τη διάθεση των τηλεοράσεων Hitachi στην ελληνική αγορά. Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών» υψηλόβαθμα στελέχη της Hitachi από τις Διοικήσεις Αγγλίας και Ιαπωνίας, παρουσιάζοντας οι ίδιοι όλες τις σειρές τηλεοράσεων (σειρές B, Z και Ultra) που διακρίνονται από την παροχή πλήθους υπηρεσιών και δυνατοτήτων για τον καταναλωτή σε ελκυστικές τιμές.
O Διευθύνων Σύμβουλος της Westnet, Ρόμπυ Μπουρλάς, σημείωσε για τη συνεργασία: «Η αποκλειστική μας συνεργασία με τη Hitachi αποτελεί ένα ακόμα σκαλοπάτι εξέλιξης στη στρατηγική μας και εξασφαλίζει για τους πελάτες μας υψηλής ποιότητας προϊόντα στην κατηγορία των τηλεοράσεων. Είμαστε περήφανοι που ένας παγκόσμιος παίχτης με 100 χρόνια ιστορία εμπιστεύεται τη Westnet για τη διάθεση των προϊόντων του στην Ελλάδα και την Κύπρο».
Από την πλευρά της Hitachi οι κ.κ. Richard Bass, Head of Europe B2C Business και Yoshiyuki Bando, Europe B2C Manager αναφέρθηκαν στη μεγάλη ευκαιρία που βλέπουν στην ελληνική αγορά για τις τηλεοράσεις Hitachi και την πεποίθησή τους ότι η Westnet ως αξιόπιστος και ισχυρός συνεργάτης θα συμβάλλει δυναμικά στην ανάπτυξη των προϊόντων τους. Επίσης ανέφεραν ότι με ιστορία που αγγίζει τα 100 έτη και εμπειρία άνω των 50 ετών στην κατασκευή τηλεοράσεων, η Hitachi έχει εξελίξει σε ανώτερο επίπεδο την εμπειρία που προσφέρει σε εκατομμύρια τηλεθεατές ανά τον κόσμο. Παγκοσμίως, και σε 28 ευρωπαϊκές χώρες, το 2015 πωλήθηκαν πάνω από 1 εκατομμύριο τηλεοράσεις, ενώ στη Μεγάλη Βρετανία οι τηλεοράσεις Hitachi έχουν πάνω από 5% μερίδιο αγοράς.
Η υψηλή κατάταξη στις προτιμήσεις των καταναλωτών οφείλεται στην υψηλή αξιοπιστία σε επίπεδο ποιότητας και τη μοναδική εμπειρία χρήστη που προσφέρουν οι τηλεοράσεις Hitachi μέσα από την παροχή πολλών δυνατοτήτων όπως είναι το smaRTvue, που έχει δημιουργηθεί από τη Hitachi για να έχει πρόσβαση ο χρήστης σε πλήθος online υπηρεσιών, αλλά και το SmartRemote app για να χειρίζεται κανείς τη συσκευή του από το κινητό/tablet του. Η ποιότητα και αξιοπιστία των συσκευών της Hitachi εξασφαλίζεται με εκτεταμένους ελέγχους σε όλα τα στάδια, που ξεπερνούν ακόμα και τα ευρωπαϊκά στάνταρ, γεγονός που διασφαλίζει τη μακροβιότητα όλων των συσκευών. Επιπλέον, η συνεργασία υψηλής εξειδίκευσης μηχανικών της Ιαπωνίας με τα εργαστήρια που τηρεί η εταιρεία στη Μ. Βρετανία έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία προϊόντων που ξεχωρίζουν για την αρτιότητα του σχεδιασμού τους.
Ο Εμπορικός Διευθυντής της Westnet κ. Γιώργος Δαβιώτης σημείωσε ότι οι τηλεοράσεις Hitachi θα βρίσκονται άμεσα σε όλο των δίκτυο συνεργατών της Westnet και σε επιλεγμένες αλυσίδες καταστημάτων που εμπορεύονται προϊόντα τεχνολογίας. Ο Country Manager Greece της Hitachi κ. Απόστολος Καρύδας τόνισε ότι η συνεργασία με τη Westnet έρχεται να προσθέσει δυναμικά τις τηλεοράσεις στην προϊοντική γκάμα, που προσφέρει ήδη μέχρι σήμερα η Hitachi στην Ελλάδα στον κλιματισμό και τα ψυγεία για καταναλωτές αλλά και τις λύσεις για επιχειρήσεις.
Η νέα συνεργασία της Westnet σηματοδοτεί την είσοδό της στην αγορά των τηλεοράσεων και συνάδει με το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας για δημιουργία συνεργασιών με πολλαπλά οφέλη. Ήδη από το 2012 έως σήμερα η Westnet έχει συνάψει σημαντικές συνεργασίες σε επίπεδο αποκλειστικού διανομέα σε διάφορους τομείς δραστηριοποίησης της επιτυγχάνοντας τη διαρκή ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά διανομής προϊόντων τεχνολογίας και τη διεύρυνση τους μεριδίου της που πλέον ανέρχεται στο 25%.
Το zougla.gr παραβρέθηκε στη συνάντηση, όπου ανάμεσα σε άλλα μάθαμε και για κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Για αρχή, τα panels των Ultra HD τηλεοράσεων κατασκευάζονται αποκλειστικά από την LG και την Samsung, ενώ είδαμε από κοντά σχεδόν όλα τα μοντέλα των σειρών B, Z και G. Οι τηλεοράσεις εστιάζουν στην ποιότητα και την αξιοπιστία με όσο το δυνατόν χαμηλότερα fault rates, καθώς προσφέρεται και εξαιρετική after sales υπηρεσία, με στόχο την αντικατάσταση μέσα σε 24 ώρες, όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά. Παράλληλα θα προσφέρεται και υποκατάστατη συσκευή, για να μην μείνετε καθόλου χωρίς τηλεόραση.
Οι υπεύθυνοι ανέφεραν ότι έχουν στόχο το 5% στην ελληνική αγορά για τις τηλεοράσεις, αντίστοιχα με τη Μεγάλη Βρετανία, κάτι το οποίο θεωρείται εφικτό, αφού στοχεύουν να πλασαριστούν περίπου 10-15% φθηνότερα από τις LG, Sony και Samsung, αλλά με την ποιότητα και την αξιοπιστία, που χαρακτηρίζουν την Hitachi και πολύ πιο πάνω από τα B-brands της αγοράς. Από κοντά είδαμε μερικές εξαιρετικές τιμές σε αντιστοιχία με τις ίντσες και τα χαρακτηριστικά της κάθε τηλεόρασης και πιθανόν η Hitachi να είναι αρκετά εύστοχη στην κατηγορία, που επέλεξε να πλασαριστεί.
Οι νέες συσκευές ήδη κυκλοφορούν σε επιλεγμένα καταστήματα, ενώ σύντομα οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν όλα τα μοντέλα των παραπάνω σειρών.