Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Kantar Worldpanel ComTech, η ποικιλία στις τιμές και τα μοντέλα, τα οποία κυκλοφορούν με Android λειτουργικό, είναι πολύ μεγαλύτερου εύρους από την αντίστοιχη της Apple με το iPhone. Ως εκ τούτου, το μερίδιο των Android συσκευών έχει εκτιναχθεί σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Κίνα.

«Το mobile λειτουργικό της Google είδε άνθηση στο πρώτο τρίμηνο του 2016 παγκοσμίως», αναφέρει η Kantar Worldpanel ComTech. Στην Αμερική, αυτό το μερίδιο αυξήθηκε από πέρυσι κατά 7,3% φτάνοντας πλέον το 65,5%. Σε Μ. Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία, το μερίδιο αυξήθηκε κατά 7,1% φτάνοντας στο 75,6%. Στην Κίνα έφτασε το 77% με αύξηση 5,9%. «Πρόκειται για τη μεγαλύτερη άνθηση για το Android στην Ευρώπη μέσα σε διάστημα δύο ετών. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι αυτή η αύξηση δεν προέρχεται μόνο από ένα σημείο, αλλά από διαφορετικά brands και περιοχές.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντίστοιχα, βλέπουμε πτώση στο μερίδιο της Apple με το iPhone. Στις ΗΠΑ έπεσε κατά 4,9% φτάνοντας το 31,6%, στην Ευρώπη έπεσε κατά 1,2% φτάνοντας το 18,9% και στην Κίνα κατά 5% φτάνοντας το 21,1%. Η Apple ανέφερε τον προηγούμενο μήνα ότι περιμένει μεγαλύτερη πτώση κατά το δεύτερο τρίμηνο, που διανύουμε.

Το μειονέκτημα της Apple έγκειται στο ότι λανσάρει το λειτουργικό της μόνο μέσω των iPhone, ακόμα κι αν υπάρχουν πολλές διαφορετικές εκδόσεις, ενώ το Android βρίσκεται σε συσκευές δεκάδων εταιρειών, κάτι το οποίο δίνει στον καταναλωτή ένα τεράστιο φάσμα επιλογών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατά περιοχές, η άνθηση του Android λειτουργικού έχει βοηθηθεί ακόμα και από μικρότερους κατασκευαστές. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Samsung παραμένει στην κορυφή. Στις ΗΠΑ, κυριαρχεί η Samsung με την Motorola και την LG. Στην “εναλλακτική” Ευρώπη, οι καταναλωτές, που μεταπήδησαν από Windows Phone σε Android διαλέγουν μάρκες, όπως Huawei, Wiko και Asus, που πωλούν μεσαίας κατηγορίας συσκευές.

Η Apple βέβαια κρατά έναν άσο, το οποίο λέγεται iPhone SE και αναμένεται να αλλάξει ελαφρώς τις παραπάνω ισορροπίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης