Πρωταθλήτρια χώρα στις αυξήσεις προϊόντων, υπηρεσιών και καταναλωτικών αγαθών είναι η Ελλάδα για τον Νοέμβριο του 2009.

Σύμφωνα με την ανάλυση των τιμών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, που πραγματοποίησε το ΕΛΚΕΚΑ και αφορά στις χώρες μέλη της ζώνης του ευρώ,  η Ελλάδα κατέχει σταθερά την πρωτιά στις αυξήσεις σε πολλά προϊόντα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναλυτικότερα:

– Η Ελλάδα πρώτη στον πληθωρισμό με 2,1%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 0,5%

– Η Ελλάδα πρώτη στην ένδυση με αύξηση 2,8% τον Νοέμβριο -09 σε σχέση με τον Νοέμβριο -08 , με δεύτερο το ΒΕΛΓΙΟ με 0,9%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 0,0% .

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– Η Ελλάδα πρώτη στα παπούτσια με αύξηση 2,8% τον Νοέμβριο -09 σε σχέση με τον Νοέμβριο -08 , με δεύτερη την Αυστρία με 2,7%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 0,7% .

– Η Ελλάδα πρώτη στις επισκευές οικιακών συσκευών με αύξηση 4,8% τον Νοέμβριο 09, σε σχέση με τον Νοέμβριο -08, με δεύτερη την Ισπανία με 4%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 2,0%.

– Η Ελλάδα πρώτη στις υπηρεσίες για επισκευή και συντήρηση κατοικίας με αύξηση 4,0%, τον Νοέμβριο 09, σε σχέση με τον Νοέμβριο -08 , με δεύτερη την Κύπρο με 3,5 %, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 1,7%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– Η Ελλάδα πρώτη στον σιδηρόδρομο με αύξηση 36,6% τον Νοέμβριο 09 , σε σχέση με τον Νοέμβριο -08 , με δεύτερη την Ιρλανδία με 8,3%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 4,1%.

– Η Ελλάδα πρώτη στις οδικές μεταφορές επιβατών με αύξηση 19,7% τον Νοέμβριο -09, σε σχέση με τον Νοέμβριο -08, με δεύτερη την ΜΑΛΤΑ 5,2%, όταν ο Μ.Ο της Ε.Ε είναι 3,2%.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης