Αποστολή στο Μόναχο: Λουκάς Παπαλάμπρος

   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο BMW Welt του Μονάχου, έδρα της βαυαρικής εταιρείας, πραγματοποιήθηκε αυτές τις μέρες το Συνέδριο Ετήσιου Απολογισμού του Group. Το zougla.gr ταξίδεψε ως τη γερμανική πόλη έπειτα από πρόσκληση της ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας και σας μεταφέρει το κλίμα, τα αποτελέσματα και ενδιαφέρουσες ειδήσεις για το μέλλον του ομίλου.


Με τέσσερα χρόνια τζίρου της BMW καλύψαμε το χρέος!

To BMW Welt δέχεται καθημερινά χιλιάδες επισκέπτες

Το event της BMW διεξήχθη στο πανέμορφο επιχειρησιακό κέντρο του Welt. Εκατοντάδες δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο, τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά δίκτυα και διεθνή ΜΜΕ έδωσαν και φέτος το παρών, με την εταιρεία να διοργανώνει μια εξαιρετική και άκρως επαγγελματική εκδήλωση. Στην παρουσίαση έλαβαν μέρος όλα τα μέλη του Δ.Σ. του ομίλου, με προεξέχοντα τον πρόεδρο Harald Kruger.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αφεντικό του BMW Group μίλησε για όλα, τόνισε ότι στόχος είναι μόνο η κορυφή από πλευράς πωλήσεων στους premium κατασκευαστές και η αύξηση της κερδοφορίας, ενώ δεν παρέλειψε να ρίξει τα βέλη του στους αντιπάλους, ξεκαθαρίζοντας πως η διαφάνεια και οι καθαρές λύσεις είναι μονόδρομος. Χωρίς να κατονομάσει, απευθύνθηκε ευθέως στη VW και το σκάνδαλο dieselgate, αποδεικνύοντας ότι αυτό που συνέβη έχει επηρεάσει πραγματικά τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, τουλάχιστον από άποψη εικόνας και πρεστίζ.  

O όμιλος BMW παρουσίασε για έβδομη συνεχή χρονιά αύξηση στις πωλήσεις, σημειώνοντας ρεκόρ το 2015 με 2.247.485 μονάδες. Την ίδια στιγμή, ο συνολικός κύκλος εργασιών έφτασε τα 92,17 δις ευρώ και τα κέρδη προ φόρων ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 9 δις, με το καθαρό κέρδος να ανέρχεται στα 6 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 10,0%. Με απλά λόγια, ο τζίρος της γερμανικής εταιρείας είναι τόσο μεγάλος που μπορεί σε δύο χρόνια να καλύψει το ελληνικό χρέος!!

Νέα μοντέλα, τεχνολογίες και πρωτοποριακές υπηρεσίες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα μέλη του Δ.Σ. ποζάρουν δίπλα στο πρωτότυπο i8 roadster

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου τα μέλη του ομίλου, ανέφεραν ότι επίκεινται μεγάλες αλλαγές στο χώρο του αυτοκινήτου τα επόμενα χρόνια, με την αυτόνομη οδήγηση και τις ψηφιακές υπηρεσίες να μπαίνουν άμεσα στη ζωή μας. Η BMW δίνει μεγάλη βάση στη συνδεσιμότητα και την επαφή μεταξύ αυτοκινήτου και ανθρώπου και τις εναλλακτικές μορφές κίνησης.

Στόχος της BMW είναι μόνο η κορυφή από πλευράς πωλήσεων στους premium κατασκευαστές και η αύξηση της κερδοφορίαςΟι μηχανικοί έχουν ήδη έτοιμο ένα σύστημα κίνησης με κυψέλες υδρογόνου το οποίο αυτή τη στιγμή έχει αυτονομία 700 χιλιομέτρων, με την τεχνολογία plug-in hybrid να υιοθετείται σύντομα σε μια πλειάδα μοντέλων. Παράλληλα, ο Kruger ανακοίνωσε πως τους επόμενους μήνες θα δούμε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του i3 με αυξημένη εμβέλεια, ενώ η ανοικτή έκδοση του i8 θα κάνει την εμφάνισή της το 2018. Επίσης, θα επεκταθεί η γκάμα Μ και βρίσκεται ήδη στη φάση της ανάπτυξης ένα μεγάλο SUV με την ονομασία Χ7.

Για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στη ζήτηση και την παραγωγή, θα αυξήσουν το ανθρώπινο δυναμικό στα εργοστάσια, το οποίο φέτος φτάνει τους 122.244 εργαζομένους. Φυσικά, όλα αυτά θα συμβούν χωρίς να επηρεαστεί στο ελάχιστο η κερδοφορία. Αντίθετα, σύμφωνα με το πλάνο θα αυξάνεται συνεχώς τουλάχιστον μέχρι το 2020, διατηρώντας τη BMW στο Νο1 των κατασκευαστών πολυτελών αυτοκινήτων.

Συζήτηση με ένα από τα αφεντικά του βαυαρικού ομίλου

Στην αίθουσα συσκέψεων με τον Peter Schwarzenbauer

Στο περιθώριο του συνεδρίου, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με το μέλος του Δ.Σ. των BMW AG, MINI, BMW Motorroad, Rolls-Royce και Αfter Sales, Peter Schwarzenbauer. Ο 57χρονος Γερμανός μας υποδέχθηκε σε μια από τις αίθουσες συσκέψεων του Welt, για μια ολιγόλεπτη συνέντευξη. Ευδιάθετος και χαλαρός απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις των Ελλήνων δημοσιογράφων, με τη συζήτηση να αφορά κυρίως την πορεία της MINI.

Όπως ανέφερε, την επόμενη δεκαετία θα δούμε πολύ μεγάλες αλλαγές στα αυτοκίνητα, με την επιτυχία των BMW και MINI να οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αίσθηση που δίνουν στον οδηγό. Σε ερώτηση του zougla.gr σχετικά με τη MINI, ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να υπάρξουν, τουλάχιστον τα επόμενα χρόνια, μεγαλύτερα σε διαστάσεις μοντέλα από τα Countryman και Clubman. Ωστόσο, τόνισε πως η γκάμα τους θα επεκταθεί με εκδόσεις plug-in hybrid, χωρίς όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.  

Το πρωτότυπο i8 roadster πήρε πρώτο θέση πάνω στη σκηνή
Τα μέλη του Δ.Σ. του ομίλου απαντούν σε ερωτήσεις
Στο Welt μπορείς να αγοράσεις οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Άποψη από την αίθουσα παραγγελιών

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης