Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Civic, το οποίο αναμένεται στην αγορά στα τέλη του έτους ή στις αρχές του 2017, παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης η ιαπωνική φίρμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η 10η γενιά του δημοφιλούς hatchback έκανε ντεμπούτο σε μορφή πρωτότυπου, με την έκδοση παραγωγής να είναι έτοιμη αργότερα. Το design του οχήματος είναι πιο τολμηρό σε σχέση με το τωρινό μοντέλο, με τις αεροδυναμικές επιφάνειες, τους φαρδύτερους τροχούς, τους τονισμένους θόλους, τους μεγάλους αεραγωγούς και τη χαμηλωμένη μάσκα να αναδεικνύουν τον δυναμισμό του αμαξώματος.

Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Civic hatchback είναι 130 χλστ. μακρύτερο, 30 χλστ. φαρδύτερο και 20 χλστ. χαμηλότερο από την τρέχουσα γενιά, κάτι που έχει ωφελήσει σημαντικά τους χώρους στο εσωτερικό. Όπως ανέφερε ο επικεφαλής του προγράμματος σχεδίασης του οχήματος, Daisuke Tsutamori, στόχος ήταν να δημιουργήσουν ένα ξεχωριστό εξωτερικό που δεν θα θυμίζει σε τίποτα τα ευρωπαϊκά compact μοντέλα και συγχρόνως θα παρέμενε πιστό στις αυθεντικές βασικές αξίες του Civic. Το αποτέλεσμα είναι ένα πάντρεμα ιδιαίτερης και σπορ σχεδίασης, ικανοποιητικής δυναμικής συμπεριφοράς και ευέλικτης πρακτικότητας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα, το Civic περιλαμβάνει τους βενζινοκινητήρες 1.0 και 1.5 VTEC Turbo, καθώς και τον ανανεωμένο 1.6 i-DTEC diesel. Τα μοτέρ ανήκουν στη σειρά Earth Dreams Technology της Honda, συνδυάζοντας την κορυφαία ισχύ για τον κυβισμό τους, τις επιδόσεις και την εξαιρετική οικονομία καυσίμου. Βασισμένοι σε μία εντελώς νέα δομή και αξιοποιώντας τα νέα συστήματα turbo, οι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων για μείωση των τριβών και πετυχαίνουν κορυφαία ισχύ και περιβαλλοντικές επιδόσεις. Ένας υπερσυμπιεστής με χαμηλή ροπή αδράνειας και υψηλή απόκριση, σε συνδυασμό με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, επιδιώκει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ υψηλής ισχύος και ροπής, υπερτερώντας των συμβατικών ατμοσφαιρικών κινητήρων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την άλλη, ο turbo-diesel common rail υιοθετεί εκτενείς τεχνολογίες που μειώνουν την τριβή, βελτιώνουν τις επιδόσεις και αυξάνουν την οικονομία καυσίμου. Το σύστημα απαρτίζουν ένας μικρός, υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστής, σύστημα EGR (ανακύκλωσης καυσαερίων) χαμηλής πίεσης και κυλινδροκεφαλή υψηλής ροής και έντονου στροβιλισμού. Ένας νέος άκαμπτος αλλά ελαφρύς στρόφαλος και ένα χυτό, αλουμινένιο μπλοκ ανοικτού τύπου, ανθεκτικό στις υψηλές πιέσεις, μειώνουν το βάρος και διασφαλίζουν υψηλά επίπεδα αντοχής.  

Το επόμενο Civic θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Βρετανία (HUM) και θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο. Η Honda έχει επενδύσει 270 εκατομμύρια ευρώ σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους παραγωγής εν όψει της προετοιμασίας για το νέο μοντέλο.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης