To αγωνιστικό 2009 είχε δράση και… αδράνεια. Ιδού δέκα σημαντικά πράγματα που δεν έγιναν μέσα στο 2009, με κάποια από αυτά να μην αναμένεται να γίνουν ούτε το 2010.
1. Δεν πήρε ο Hirvonen το πρωτάθλημα στο WRC.
Η προοπτική να κέρδιζε τον φετινό παγκόσμιο τίτλο ο Φινλανδός ήταν από τις καλύτερες, μιας και βρέθηκε να προηγείται του Loeb στη βαθμολογία έναν αγώνα πριν από το τέλος. Στη Μεγάλη Βρετανία, όμως, μέσα στο σπίτι της Ford, ο Loeb δεν δυσκολεύτηκε καθόλου και κατέκτησε άνετα τον 6ο συνεχόμενο τίτλο του στο WRC.
2. Δεν έτρεξε ο Loeb σε αγώνα F1.
Είχε κάνει δοκιμές στις αρχές του 2008 και τα είχε πάει περίφημα με την ομάδα της RedBull F1. Στη συνέχεια φούντωσαν οι φήμες ότι θα μεταπηδήσει στην F1 και συγκεκριμένα στην ομάδα της Toro Rosso, φήμες, τις οποίες ο Loeb ποτέ δεν απέκλεισε. Προς το τέλος της αγωνιστικής σεζόν ανακοινώθηκε ότι ο Loeb θα τρέξει στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στο Abu Dhabi. Ωστόσο, ο Αλσατός δεν αγωνίστηκε ποτέ, μιας και δεν του δόθηκε η σούπερ λισάνς.
3. Δεν κέρδισε ο Sainz το «Παρίσι-Ντακάρ».
Πέρυσι ήταν μοναδική ευκαιρία για τον Ισπανό που φθάνει στην πηγή και νερό δεν πίνει. Ο αγώνας λόγω προβλημάτων είχε μεταφερθεί από την έρημο της Βόρειας Αφρικής στη Νότια Αμερική. Εκεί, ο Sainz, ενώ ήταν άνετα πρώτος, είχε στα τελευταία χιλιόμετρα ένα τρομακτικό και συνάμα χαζό ατύχημα και έχασε τη νίκη και πάλι στο νήμα. Απομένει να δούμε τι θα κάνει φέτος.
4. Δεν επέστρεψε ο Schumacher στις πίστες.
Μετά το ατύχημα του Massa τον Αύγουστο, στην Ουγγαρία, η Ferrari ανακοίνωσε ότι τη θέση του Βραζιλιάνου για τους εναπομείναντες αγώνες θα πάρει ο Schumacher. Ο Γερμανός, όμως, δεν κατάφερε να επανέλθει το 2009, εξαιτίας ενός προβλήματος στον αυχένα του. Ωστόσο, επιστρέφει δριμύτερος το 2010 με τη MercedesGP.
5. Δεν μπήκε το ράλλυ Ακρόπολις στο WRC 2010.
Ήταν υποψήφιο για μια θέση στο ημερολόγιο του 2010. Δεν ήταν υποψήφιο για το ημερολόγιο του 2010. Τελικά, το Ακρόπολις βγήκε από το παγκόσμιο καλεντάρι, μιας και το ράλλυ Βουλγαρίας- που ήταν υποψήφιο για το πρωτάθλημα 2010- πήρε το πράσινο φως και οι Βούλγαροι θα οργανώσουν τον πρώτο τους παγκόσμιο αγώνα. Όσο για το Ακρόπολις; Ελπίζουμε να επανέλθει το 2011.
6. Δεν βρήκε ομάδα ο Peter Solberg.
Όταν η Subaru ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από το WRC στα τέλη του 2008, ο Peter Solberg έμεινε χωρίς ομάδα. Αναγκάστηκε τότε και έκανε τη δική του. Ωστόσο, καθ’ όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος, ο Νορβηγός προσπαθούσε να κάνει κάποια συμφωνία είτε με τη Ford είτε με τη Citroen. Παρόλα τα καλά αποτελέσματά του – όποτε δούλευε, η Xsara του ήταν στο πόντιουμ- ο Solberg δεν προτιμήθηκε.
7. Δεν πήρε ο Barrichello το πρωτάθλημα.
Για μια ακόμα φορά ο Βραζιλιάνος έκανε τον κομπάρσο σε μια ομάδα που κατέκτησε το νταμπλ. Σε κάποια στιγμή, βγήκε και είπε τα παράπονά του στα ΜΜΕ, αλλά, ό,τι και να έκανε, τον τίτλο τον πήρε ο Button. Τόσα χρόνια στην Ferrari έπρεπε να το είχε μάθει πια ο Βραζιλιάνος, ότι ο Brawn ήταν και είναι αυτός που αποφάσιζε στην ομάδα του για το ποιος θα στεφθεί πρωταθλητής.
8. Δεν έγινε Πρόεδρος της FIA ο Ari Vatanen.
Ήταν υποψήφιος για την Προεδρία και αντίπαλος του Jena Todt. Ο Ari τελικά δεν κατάφερε ούτε να απειλήσει τον Todt, μιας και ο Γάλλος πήρε με το ένα χέρι τις εκλογές. Ο Todt ήταν ο ευνοούμενος του απερχόμενου Προέδρου Max Mosley.
9 Ο Richards δεν κατάφερε να ξαναμπεί στην F1.
O νονός των ράλλυ έκανε την νιοστή του προσπάθεια να μπει στην F1 με δική του ομάδα. Πέρυσι προσπάθησε να μπει με την Prodrive, ενώ φέτος διά μέσου Renault με την Aston Martin, που επίσης του ανήκει. Οι προσπάθειες του Richards θα συνεχιστούν και τον επόμενο αιώνα.
10. Δεν κράτησε τον λόγο της η Toyota.
Τον Ιανουάριο του 2009, ο πρόεδρος της Toyota Motor Corporation, Katsuaki Watanabe, δήλωνε: «Θα συνεχίσουμε στην F1 και στις άλλες αγωνιστικές μας δραστηριότητες, κόβοντας από τα κόστη μας». Δέκα μήνες μετά από αυτή την ανακοίνωση, η Toyota αποχώρησε από την F1, χωρίς να έχει κάνει ούτε μια νίκη.