Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολλοί άνθρωποι είναι προληπτικοί, άλλοι πάλι δεν πιστεύουν σε νούμερα και στοιχεία που αφήνουν Ούτε… τάμα να είχαν κάνει οι άνθρωποι της Volvo το… στίγμα τους. Όπως και να έχει, στην περίπτωση της Volvo θα πρέπει να το κοιτάξουν το θέμα πιο… ζεστά!

Η νέα γενιά του Volvo XC90 κυκλοφορεί στην Ελλάδα από το καλοκαίρι του 2015 και όπως έχει αποδειχτεί και με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα η πορεία είναι αρκετά καλή. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, το σουηδικό όχημα ελευθέρου χρόνου, έχουν αποκτήσει 77 Έλληνες…

To XC90 είναι ένα αυτοκίνητο γεμάτο περιπέτεια...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τυχαίος συνδυασμός;
Ωστόσο, το εντυπωσιακό της υπόθεσης βρίσκεται στο μέσο όρο των χρημάτων που έχουν ξοδέψει οι πελάτες της μάρκας για την αγορά του XC90 και κυμαίνεται στα 77.000 ευρώ.

Δεν ξέρουμε κατά πόσο οι άνθρωποι της Volvo είχαν κάνει… τάμα, αλλά οι 77 πωλήσεις με τα 77.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο κάτι λέει. Μάλλον θα πρέπει για την φετινή σεζόν να σκεφτούν να ανεβάσουν τις… προσδοκίες τους!

 
Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες γαι το Volvo XC90 πατώντας ΕΔΩ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To XC90 έχει αλλάξει πολύ την εικόνα της μάρκας...

Το εσωτερικό του σουηδικού SUV...

       

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης