Στην στοχευμένη προβολή της Θεσσαλίας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό σε συνεργασία με φορείς, αλλά και σε συνάρτηση με την υλοποίηση έργων υποδομής και πολιτισμού, επικεντρώνεται η μελέτη τουριστικής προβολής της περιφέρειας για το 2016, η οποία εγκρίθηκε από το περιφερειακό συμβούλιο.

Η περιφέρεια Θεσσαλίας για το 2016, όπως συνέβη και το 2015, έχει ως στόχο την διοργάνωση μεγάλων αθλητικών γεγονότων διεθνούς εμβέλειας που αποτελούν ένα εξαιρετικά αποτελεσματικά «όχημα» ενδυνάμωσης του τουρισμού στην περιοχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως επεσήμανε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, μέσα από του τουρισμό και τον πρωτογενή τομέα μπορούν να υπάρξουν άμεσα, απτά και ουσιαστικά αποτελέσματα, ενώ παράλληλα, θα δημιουργηθούν και θέσεις εργασίας που είναι το μείζον ζητούμενο σήμερα.

Μεταξύ άλλων ο περιφερειάρχης ανέφερε ότι η κατάρτιση του σχεδίου δράσης για την τουριστική προβολή της Θεσσαλίας ήρθε σε μία εξαιρετικά δύσκολη περίοδο για τη χώρα. Αυτό όμως, συμπλήρωσε, αποτέλεσε για την περιφέρεια ένα επιπρόσθετο κίνητρο, ώστε η περιοχή μας να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο από μεγάλες τουριστικές αγορές διεθνώς, αλλά και από τον εσωτερικό τουρισμό.

Αυτό επιδιώκεται με στοχευμένη παρουσία σε εθνικές και διεθνείς εκθέσεις σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους τοπικούς φορείς, ενώ στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η πετυχημένη -αν και σε δοκιμαστικό επίπεδο ακόμη- λειτουργία του νέου portal της περιφέρειας Θεσσαλίας www.gothessaly.gr, με το δυναμικό διαδραστικό σάιτ, το οποίο συνεχώς εμπλουτίζεται. Ένα portal που δίνει τη δυνατότητα σε όλες τις επιχειρήσεις και τους φορείς που ασχολούνται με τον τουρισμό στη Θεσσαλία, να ενώσουν τις δυνάμεις τους μέσα από ένα κοινό μέσο με παγκόσμια εμβέλεια. «Με λίγα, πετυχαίνουμε πολλά για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος στη Θεσσαλία» παρατήρησε. Ενώ σημείωσε, ότι όλα τα παραπάνω δε θα είχαν αποτέλεσμα σε τόσο μεγάλο βαθμό, εάν παράλληλα η περιφέρεια στο πλαίσιο μίας συνολικότερης στρατηγικής, δεν υλοποιούσε έργα για τον πολιτισμό και έργα υποδομών σε τουριστικές περιοχές. Έργα, δηλαδή, που δίνουν προστιθέμενη αξία και ποιότητα στο τουριστικό προϊόν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης