Το καινούργιο μηχανικό σύνολο της Lamborghini δεν θα χρησιμοποιηθεί σε κανένα από τα supersport μοντέλα της γκάμας, παρά μόνο στο επερχόμενο crossover/SUV υψηλών επιδόσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε ο CEO της ιταλικής φίρμας, Stephan Winkelmann, παρότι το ενδεχόμενο τοποθέτησης του νέου V8 biturbo συζητήθηκε από τα στελέχη, απορρίφθηκε αμέσως καθώς ήταν αντίθετο με τη φιλοσοφία «one car, one engine» της Lamborghini. Έτσι, τα Huracan και  Aventador θα συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από τους ατμοσφαιρικούς V10 και V12.

«Είμαστε βέβαιοι ότι έχουμε κάνει τις σωστές επιλογές στα supersport μοντέλα μας. Μέχρι να υπάρξει κάτι καλύτερο, εμείς θα επιμείνουμε στους V10 και V12. Το Urus είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο, οπότε το turbo είναι ότι καλύτερο», τόνισε ο Winkelmann.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρώτο crossover στην ιστορία της μάρκας, θα παρουσιαστεί το 2017, με το λανσάρισμα στην αγορά να ακολουθεί ένα χρόνο αργότερα. Η κατασκευή του θα γίνει στο εργοστάσιο της Sant’Agata στη Μπολόνια, σε συνεργασία με το VW Group, την Audi, το υπουργείο Ανάπτυξης της Ιταλίας, την εθνική υπηρεσία επενδύσεων Invitalia, την επαρχία Emilia Romagna και την εργατική ένωση Union Representatives. 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης