Η δεύτερη γενιά του μεγάλου crossover/SUV της ιαπωνικής φίρμας, παρουσιάστηκε επίσημα στην έκθεση του Λος Άντζελες, εντυπωσιάζοντας με τη φουτουριστική σχεδίαση του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο CX-9 υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo design, έχοντας αρκετά κοινά στοιχεία με το πρωτότυπο Koeru. Αναμφισβήτητα πρόκειται για ένα από τα πιο όμορφα και ελκυστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας, με τις χρωμιωμένες γρίλιες στη μάσκα, τα επιθετικά φώτα, τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, την κεκλιμένη οροφή, τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και τις ζάντες 18-20 ιντσών, να προσδίδουν δυναμική εικόνα στο αμάξωμα.

Το εσωτερικό έχει διάταξη 2+3+2 θέσεων, με την τελευταία σειρά καθισμάτων να απευθύνεται σε παιδιά και να αναδιπλώνεται πλήρως, ανάλογα τις ανάγκες του οδηγού. Η ποιότητα κατασκευής κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, με τους σχεδιαστές της Mazda να έχουν χρησιμοποιήσει εξαιρετικά υλικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εντύπωση κάνει το αλουμινένιο φιλέτο στην κεντρική κονσόλα και στις πόρτες, με τις δερμάτινες επενδύσεις nappa, το ιαπωνικό ξύλο τριανταφυλλιάς, τον εσωτερικό φωτισμό LED και την οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, να αναδεικνύουν τον premium χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Επίσης, η εταιρεία αναφέρει πως η ηχομόνωση είναι μοναδική, χάρη στα προηγμένα μονωτικά υλικά και τα μεγαλύτερα σε πάχος κρύσταλλα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη, αρχικά θα τροφοδοτείται από τον καινούργιο 2.5 SKYACTIV-G βενζινοκινητήρα, απόδοσης 250 ίππων και 420 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις και συνάμα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το νέο CX-9 θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από την Ιαπωνία, στις αρχές του 2016. Στην Ευρώπη δεν γνωρίζουμε ακόμα πότε θα έρθει.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης