Η πιο πρακτική και ευρύχωρη έκδοση της νέας γενιάς του premium sedan της γερμανικής φίρμας, θα είναι διαθέσιμη και με φυσικό αέριο, προσφέροντας χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και υψηλή αυτονομία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To A4 g-tron θα προσφέρεται αποκλειστικά στο Avant αμάξωμα, με το λανσάρισμα στην αγορά να υπολογίζεται το δεύτερο εξάμηνο του 2016. Το σύστημα CNG είναι εργοστασιακό και αξιοποιεί μια ειδικά τροποποιημένη εκδοχή του νέου 2.0 TFSI κινητήρα, με διπλό καύσιμο.

Διαθέτει τέσσερις δεξαμενές φυσικού αερίου χωρητικότητας 19 κιλών, με την κατανάλωση να είναι στα 4 κιλά CNG ανά 100 χιλιόμετρα και την αυτονομία να ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα με το συγκεκριμένο καύσιμο. Σε συνδυασμό με τη βενζίνη εκτινάσσεται στα 950 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να είναι κάτω από 100 γρ/χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μετάβαση από τη βενζίνη στο φυσικό αέριο και αντίστροφα, γίνεται αυτόματα. Σε χαμηλές θερμοκρασίες το αυτοκίνητο εκκινεί καταναλώνοντας αμόλυβδη και στη συνέχεια περνά στο CNG, εφόσον οι δεξαμενές είναι γεμάτες. Αισθητικά, δεν υπάρχουν διαφορές από τις υπόλοιπες εκδόσεις, εκτός από τους δύο ξεχωριστούς δείκτες στον πίνακα οργάνων, το επιπλέον στόμιο στην τάπα και την απουσία ρεζέρβας στο πορτμπαγκάζ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης