«Το στοίχημα του χειμερινού τουρισμού το κερδίζουμε στην πράξη και όχι στα λόγια, μαζί με τους ανθρώπους της αγοράς» δήλωσε την Τετάρτη ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, όπου ανακοινώθηκε η επερχόμενη άφιξη 70.000 τουριστών στη Ρόδο, εκτός σεζόν, στο διάστημα από 14 Οκτωβρίου 2015 έως 14 Απριλίου 2016.

Για την ενίσχυση του χειμερινού τουρισμού στη Ρόδο και σε άλλα νησιά του νοτίου Αιγαίου, που αποτελεί στρατηγικό στόχο της περιφερειακής αρχής από την έναρξη της θητείας της, ο περιφερειάρχης ανέφερε πως «70.000 επισκέπτες σε χειμερινή περίοδο είναι ένας πάρα πολύ μεγάλος αριθμός για το νησί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αποδεικνύεται στην πράξη ότι οι μεγαλύτεροι στόχοι επιτυγχάνονται με πολλή δουλειά και λιγότερα λόγια. Το στοίχημα του χειμερινού τουρισμού είναι ένα στοίχημα δεκαετιών, όχι μόνο για τον τόπο μας, αλλά και για τη χώρα ολόκληρη».

Ο κ. Χατζημάρκος στις δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους τόνισε εμφατικά τη στενή, συντονισμένη και αρμονική συνεργασία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με τους παράγοντες της τοπικής αγοράς, για την επίτευξη του στόχου λέγοντας πως μόνο μέσα από τη συνεργασία μπορεί να υπάρξουν απτά αποτελέσματα.

«Εργαστήκαμε με πολλή μεθοδικότητα, για μεγάλο χρονικό διάστημα και πάντα σε συνεργασία με τους ανθρώπους της αγοράς. Η συνένωση δυνάμεων είναι ο παράγων που φέρνει τέτοιου είδους θετικά αποτελέσματα. Αυτό το οποίο πρέπει πια να βάλουμε καλά στο μυαλό μας, όλοι όσοι ασχολούμαστε με την πολιτική, είναι ότι στην οικονομία μας, αποτελέσματα χειροπιαστά, χωρίς συνεργασία με τους παράγοντες της αγοράς, δεν πρόκειται να υπάρξουν» ανέφερε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο περιφερειάρχης πρόσθεσε πως «70.000 επισκέπτες σε χειμερινή περίοδο ήταν ένας πολύ μεγάλος στόχος ο οποίος, όλο αυτό το διάστημα, δουλεύτηκε σωστά» και προανήγγειλε την επέκταση του προγράμματος και σε άλλα νησιά.

«Αν και τα επόμενα χρόνια μπορέσουμε να υπηρετήσουμε με επιτυχία αυτόν τον στόχο, τότε θα μπορούμε να δώσουμε πολύ σημαντικές απαντήσεις και λύσεις στα οικονομικά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουμε. Αν ο στόχος επιτευχθεί -και είμαι σίγουρος γι’ αυτό- θα επεκταθούμε και άλλα νησιά» δήλωσε και κάλεσε την τοπική αγορά «να είναι έτοιμη να υποδεχθεί αυτούς τους ανθρώπους, τους μήνες όπου ο τόπος τους έχει μεγάλη ανάγκη, για να τονωθεί η οικονομία του νησιού, αλλά και για να επιστρέψουν στον τόπο τους ικανοποιημένοι, ώστε να γίνουν οι καλύτεροι διαφημιστές της Ρόδου».

Σημειώνεται ότι οι 70.000 τουρίστες που αναμένονται στη Ρόδο στο διάστημα Οκτωβρίου 2015 – Απριλίου 2016 έρχονται μέσω ενός καινοτόμου τουριστικού προϊόντος, που συνδυάζει διακοπές σε Τουρκία και Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εν λόγω πακέτο απευθύνεται κυρίως σε δυτικοευρωπαίους οι οποίοι θα επισκεφθούν τη Ρόδο διά θαλάσσης μέσω του Μαρμαρίς και της Φετιγιέ της Τουρκίας, όπου θα φθάνουν αεροπορικώς (στο αεροδρόμιο του Ντάλαμα).

Για πρώτη φορά αξιοποιείται έτσι ο θαλάσσιος «δίαυλος επικοινωνίας» με τη γειτονική Τουρκία για την εισροή τουριστικών ρευμάτων προς τη Ρόδο κατά τη χειμερινή περίοδο, γεγονός το οποίο αποτελεί προφανώς καινοτομία και που δημιουργεί παράλληλα σοβαρές προοπτικές να μετατραπεί η Ρόδος σε έναν προσφιλή τουριστικό προορισμό κατά τους «νεκρούς» μήνες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης