Είτε αναφέρεται κανείς σε αυτό ως κουτσομπολιό, είτε ως -το πιο εύηχο- «κοινωνικός σχολιασμός»… η αλήθεια είναι μία.

Ιδιαίτερα όταν διαβάζουμε κάτι αρνητικό, «ζουμερό» ή κακό για κάποιο διάσημο πρόσωπο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει μια ομάδα ερευνητών από την Κίνα, οι οποίοι αναφέρουν ότι όταν ακούει κανείς κουτσομπολιά για διασημότητες, πυροδοτείται το κέντρο ευχαρίστησης του εγκεφάλου, με τον ίδιο τρόπο όπως όταν τρώει το αγαπημένο του φαγητό ή ακόμη και όταν κερδίζει το λαχείο!

Μάλιστα, όπως επισημαίνουν οι ερευνητές, δεν είναι τα καλά νέα που προκαλούν αυτήν την αντίδραση, αλλά αντίθετα τα… κακά. Οι ειδήσεις για τα προβλήματα των διασήμων, τα σκάνδαλα, τα ατοπήματά τους και άλλα αρνητικά σχόλια είναι αυτά που ενεργοποιούν το αίσθημα ευχαρίστησης και την παραγωγή των αντίστοιχων χημικών ουσιών από τον εγκέφαλό μας.

Οι περισσότεροι δεν θα παραδέχονταν ποτέ ότι απολαμβάνουν τέτοιου είδους κοινωνικά σχόλια, ωστόσο οι μαγνητικές τομογραφίες που έκαναν οι ερευνητές στο πλαίσιο της μελέτης τους… δεν ψεύδονται!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατά βάθος, όλοι μας βρίσκουμε διασκεδαστικά… τα προβλήματα των άλλων, αναφέρει σχετικό δημοσίευμα της MailOnline.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας που διεξήχθη από ερευνητές του πανεπιστημίου Shenzhen της Κίνας, τα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα παρατηρήθηκαν στις αρνητικές ιστορίες γύρω από διάφορους σελέμπριτις, οι οποίες φάνηκε να «ξυπνούν» τα επίπεδα ντοπαμίνης και άλλων χημικών ουσιών που προκαλούν αίσθημα ευχαρίστησης στην περιοχή ανταμοιβής του εγκεφάλου.

Τα συμπεράσματα της έρευνας δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό περιοδικό Social Neuroscience.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης