Η εταιρεία αναψυκτικών Gatorade ανακοίνωσε εχτές τη λήξη της συνεργασίας της με τον Tiger Woods, τονίζοντας όμως ότι η απόφαση είχε ληφθεί πολύ πριν το τροχαίο ατύχημα του διάσημου παίκτη του γκολφ και το επακόλουθο σκάνδαλο σχετικά με την προσωπική του ζωή.

Η εταιρεία Gatorade, η οποία ανήκει στον όμιλο της Pepsi, είχε κυκλοφορήσει το προϊόν «Gatorade Tiger Focus», μετά από πενταετές συμβόλαιο ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων που είχε υπογράψει με τον αθλητή το 2007.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Gatorade Tiger Focus» είναι αναψυκτικό σχεδιασμένο για αθλητές, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το Μάρτιο του 2005 και αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 5% των συναλλαγών της εταιρείας.

Παράλληλα, οι διαφημίσεις στις οποίες συμμετέχει ο Woods έχουν σταματήσει να προβάλλονται από τα αμερικανικά κανάλια κατά τις ώρες υψηλής τηλεθέασης, σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα.

Διαβάστε επίσης:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βγήκε από το νοσοκομείο η πεθερά του Tiger Woods, 8 Δεκεμβρίου 2009, 08:56

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης