Μπορεί οι πολίτες, το βράδυ της Κυριακής, να έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στην απελθούσα κυβέρνηση και να ανανέωσαν τη θητεία της, ωστόσο, έδειξαν να γυρνούν την πλάτη στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, στρέφοντας το βλέμμα τους στις ολοένα αυξανόμενες επιλογές που τους προσφέρει το διαδίκτυο.

Έχοντας απολέσει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του παρελθόντος και έχοντας -εν πολλοίς- ταυτιστεί με πολιτικούς χώρους που οι πολίτες δεν ακολουθούν πια, τα τηλεοπτικά κανάλια είδαν τους τηλεθεατές που στήθηκαν μπροστά από τους δέκτες τους να είναι λιγότεροι παρά ποτέ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μάχη των καναλιών ξεκίνησε στις 18:00 με τηλεμαραθώνιους που ολοκληρώθηκαν πολύ αργά τη νύχτα. Τα δημοσιογραφικά επιτελεία ήταν επί ποδός, καθώς, όπως είναι γνωστό, η Nielsen έχει τις δικές της κάλπες με τους δικούς της νικητές και χαμένους.

Στην κορυφή της τηλεθέασης σε αυτές τις εκλογές βρέθηκε ο Alpha ενώ το Star και το Mega ακολούθησαν σε κοντινή απόσταση. Χαμηλότερα συναντάμε τον ΣΚΑΪ, την ΕΡΤ1 και τελευταίο τον ΑΝΤ1.

Στο κρίσιμο διάστημα 19:00 – 21:00, δηλαδή από την ανακοίνωση των exit poll μέχρι την εκτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος από την Singular, οι μετρήσεις έδειξαν:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΕΡΤ1 – 10,2%
MEGA – 15,5%
ANT1 – 8,1%
STAR – 17,3%
ALPHA – 17,9%
ΣΚΑΪ – 13,2%

Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι οι περιπέτειες στις οποίες έχει μπει το τελευταίο διάστημα το ενημερωτικό τμήμα του ΑΝΤ-1 δεν θα μπορούσαν να μην έχουν επιπτώσεις τη βραδιά των εκλογών, ενώ τα κανάλια που παραδοσιακά κατέγραφαν υψηλές επιδώσεις στον ενημερωτικό τομέα «πλήρωσαν» την υιοθέτηση κομματικής γραμμής, ακόμη και εις βάρος της ενημέρωσης των πολιτών.

Μέσα σε αυτό το κλίμα παρακμής της τηλεόρασης, οι πολίτες έδειξαν για μία ακόμη φορά να εμπιστεύονται το διαδίκτυο, ή τουλάχιστον όσες ηλεκτρονικές εφημερίδες υπηρετούν την αμερόληπτη ενημέρωση και κλείνουν τα αυτιά τους στις σειρήνες της εξυπηρέτησης συμφερόντων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης