Με ανατιμήσεις, που σε κάποιες περιπτώσεις φτάνουν ακόμη και τα 8 λεπτά ανά λίτρο, κυρίως στην αμόλυβδη, προμηθεύονται από το πρωί καύσιμα οι οδηγοί αυτοκινήτων.
Ο ανεφοδιασμός της αγοράς ξεκίνησε κανονικά αμέσως μετά τη λήξη της απεργίας των τελωνειακών υπαλλήλων, ωστόσο τα κρούσματα κερδοσκοπίας έκαναν και πάλι την εμφάνισή τους, με “θύματα” βέβαια τους καταναλωτές που γι’ άλλη μια φορά καλούνται να “πληρώσουν τη νύφη” και μάλιστα… πολύ ακριβά.
Παράλληλα, μεγάλο πρόβλημα παρατηρείται στην επαρχία, καθώς έως τις 21.00 το βράδυ ισχύει απαγορευτικό της κυκλοφορίας των φορτηγών και βυτιοφόρων στις εθνικές οδούς, γεγονός που σημαίνει ότι θα καθυστερήσει ακόμη περισσότερο η τροφοδότηση των πρατηρίων βενζίνης με καύσιμα. Μπροστά σ’ αυτό το ενδεχόμενο, ίσως αποφασιστεί τελικά τις επόμενες ώρες να δοθεί το “πράσινο φως” για την κυκλοφορία των βυριοφόρων.
Θυμίζουμε ότι η απεργία των τελωνειακών υπαλλήλων, κρίθηκε παράνομη από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών, όπου συζητήθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε εις βάρος της Ομοσπονδίας το υπουργείο Οικονομικών.
Το σκεπτικό της δικαστικής απόφασης είναι ότι καταρχάς η κήρυξη της απεργίας αποφασίστηκε από αναρμόδιο όργανο και κατά δεύτερον ότι η ζημιά που προκαλείται στο κοινωνικό σύνολο είναι μεγάλη και δυσανάλογη προς το αντικείμενο της απεργίας.
Mετά από «μαραθώνια» συνεδρίαση, που τελείωσε στις 04:00 τα ξημερώματα, και με οριακή πλειοψηφία (16 ψήφους υπέρ έναντι 15 κατά) οι τελωνειακοί υπάλληλοι αποφάσισαν την αναστολή των απεργιακών κινητοποιήσεών τους. Mια απόφαση ωστόσο που προκάλεσε αντιδράσεις από τους συνδικαλιστές, οι οποίοι πρόσκεινται στην ΠΑΣΚΕ και έκαναν λόγο για «ξεπούλημα του αγώνα».
Διαβάστε επίσης: Ουρές για τη βενζίνη