Τα πρωτότυπα μοντέλα που εμφανίζονται συνήθως σε εκθέσεις αυτοκινήτων αποτελούν τον προπομπό για την κατασκευή νέων μοντέλων. Δεν είναι λίγα τα αυτοκίνητα που εμφανίστηκαν ως πρωτότυπα και αργότερα τα είδαμε στους δρόμους. Σημαντικό ρόλο για να περάσει ένα πρωτότυπο στην παραγωγή παίζουν οι αντιδράσεις του κοινού που αν είναι θερμές, τότε το ποσοστό να τα οδηγήσουμε αυξάνεται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Citroen Revolt είναι ένα από τα δεκάδες πρωτότυπα που κυκλοφορούν. Το συγκεκριμένο θα το δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους τα επόμενα χρόνια και σύμφωνα με τα όσα ακούγονται θα ανήκει στη νέα οικογένεια της γαλλικής φίρμας που θα φέρει την ονομασία DS. Σύμφωνα με τους Γάλλους παραπέμπει στο θρυλικό 2CV με τις πέντε εκατομμύρια πωλήσεις και τη δημιουργία ενός ιδιαίτερου κοινού που το αγόραζε για να ξεχωρίζει. Κάτι ανάλογο θα είναι και το Revolt. Ένα αυτοκίνητο που θα απευθύνεται σε ψαγμένο κοινό που θέλει να ζει έντονα και να νοιώθει ότι δεν βρίσκεται σε ένα… κουτί με ρόδες αλλά σε ένα όχημα που κάνει τη ζωή πιο ευχάριστη. Το γαλλικό μοντέλο το πετυχαίνει απλά με την σχεδίασή του, αφού οπτικά και μόνο σου ανεβάζει τη διάθεση. Τα υπόλοιπα στοιχεία μπορεί να είναι περιττά.

Κάτι ανάλογο που έχουν πετύχει, η Fiat με το 500αράκι και η Mini με το Cooper, τα οποία έχει γνωρίσει τεράστια επιτυχία. Δυστυχώς το μοντέλο δεν θα κυκλοφορήσει σύντομα στην αγορά, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για δύο χρόνια από σήμερα. Το μήκος του θα είναι 3,68 μέτρα και οι κινητήρες θα έχουν ιπποδύναμη μεταξύ 80 και 100 ίππων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης