Περίπου το 40% του εργατικού της δυναμικού ανακοίνωσε η εφημερίδα, The Washington Times, στο πλαίσιο αλλαγών στη δομή και την κυκλοφορία της, κάνοντας παράλληλα γνωστό ότι θα διανέμεται δωρεάν σε συγκεκριμένα κοινά.

Η εφημερίδα θα απολύσει, περίπου το 40% του εργατικού της δυναμικού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ανακοινωθέν του ο πρόεδρος και εκδότης των Times, Τζόναθαν Σλέβιν, υποστήριξε ότι οι περικοπές (370 εργαζόμενοι) εντάσσονται σε μια στρατηγική μεταμόρφωσης της εταιρείας.

Αναγνωρίζοντας ότι η βιομηχανία των media στις ΗΠΑ και διεθνώς αντιμετωπίζει μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο, ο Σλέβιν επισήμανε ότι τα σχέδια της εταιρείας του για το μέλλον περιορίζονται από “τις σημερινές πραγματικότητες της αγοράς”.

Στο χορό των απολύσεων και η Miami Herard

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περικοπές 24 θέσεων εργασίας ανακοίνωσε και η εφημερίδα The Miami Herald.

“Η κίνηση εντάσσεται στη συνεχιζόμενη προσπάθειά μας να αντιμετωπίσουμε αυτή την χωρίς προηγούμενο περίοδο οικονομικής αναταραχής”, ανέφερε ο εκδότης της Χέραλντ Ντέιβιντ Λάντσμπεργκ σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έστειλε στους εργαζόμενους στην εφημερίδα.

Η Χέραλντ, που ανήκει στον όμιλο της McClatchy Company, μείωσε το προσωπικό της διεθνώς κατά 19% τον Μάρτιο, απολύοντας 175 εργαζόμενους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εφημερίδες στις ΗΠΑ προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την μείωση των διαφημιστικών τους εσόδων, την μείωση της κυκλοφορίας τους και την μετάβαση μέρους του αναγνωστικού κοινού στο Διαδίκτυο. Αρκετές μάλιστα έχουν κηρύξει πτώχευση.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης