Η σουηδική μάρκα, στο πλαίσιο του λανσαρίσματος του νέου XC90, συνεργάστηκε με τον διάσημο dj και παραγωγό Avicii, διασκευάζοντας και ηχογραφώντας ένα κλασσικό τραγούδι.

Η συνεργασία Volvo και Avicii, αποτελεί τη βάση της παγκόσμιας καμπάνιας της εταιρείας, με τίτλο «A New Beginning». Το τραγούδι που επιλέχθηκε ήταν Feeling Good της Nina Simone, ενώ τα γυρίσματα έγιναν στην Στοκχόλμη και στο Όστερλεν. Στα φωνητικά ήταν η διεθνούς φήμης τραγουδίστρια Audra Mae. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει το χαρακτηριστικό μουσικό άκουσμα που έχει γίνει σήμα κατατεθέν του Avicii και που ενθουσιάζει εκατομμύρια οπαδούς του σε κλαμπ και φεστιβάλ ανά τον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο video πρωταγωνιστεί το XC90, με τον Avicii να διηγείται τη δική του ιστορία επιτυχίας, μέσα από μια πολυετή περιπέτεια περιήγησης και σκληρής δουλειάς, παρουσιάζοντας παράλληλα μέλη της οικογένειάς του και στενούς φίλους.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης