Με τον «αέρα» του 2014 κινούνται οι πληρότητες των ξενοδοχείων της Αθήνας και την εφετινή περίοδο, με βάση τα στοιχεία κίνησης και απόδοσης που επεξεργάστηκαν η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών–Αττικής & Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ) και η GBR Consulting και παρουσιάστηκαν την Πέμπτη, κατά τη διάρκεια της 45ης Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης ταυτόχρονα με την «Έρευνα Ικανοποίησης των επισκεπτών της Αθήνας».

Η Αθήνα, υπογραμμίστηκε, ενίσχυσε τη δυναμική της κατά το 2014 και αποτέλεσε ελκυστικό προορισμό για αποδράσεις πόλης (citybreak), με αποτέλεσμα τα επίπεδα πληρότητας στα αθηναϊκά ξενοδοχεία να αυξηθούν κατά 21% το 2014 σε σχέση με το 2013 και να φθάσουν τα επίπεδα του 2008.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρόλο, όμως, που η πληρότητα αποκαταστάθηκε, αναφέρθηκε, ότι δεν συνέβη το ίδιο και με τις τιμές των δωματίων καθώς η αύξηση ήταν μόλις 5,6%.

Όπως τονίστηκε, η δυναμική της Αθήνας φαίνεται να διατηρείται και το 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου, καθώς παρατηρείται αύξηση πληρότητας (Occ) 14,5% σε σχέση με το αντίστοιχο δίμηνο του 2014, με την τιμή δωματίου (ARR) να κινείται οριακά αυξημένη 2,4%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας η συνολική βαθμολογία αξιολόγησης της Αθήνας είναι 7,8 με την ξενοδοχειακή υποδομή της πρωτεύουσας να βαθμολογείται σταθερά με 8,4 τα τελευταία τρία χρόνια. Ταυτόχρονα η σχέση τιμής/ποιότητας για τα ξενοδοχεία βελτιώθηκε σημαντικά μετά από την απότομη μείωση τη διετία 2007- 2008.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα δυνατά σημεία της Αθήνας παραμένουν ο Πολιτισμός, η διασκέδαση και η συμπεριφορά των κατοίκων, όπως είπε ο Stephan Merkenhof, από την GBR Consulting.

Από τα στοιχεία της έρευνας, ξεχωρίζει το γεγονός ότι οι τουρίστες στην Αθήνα δαπανούν 111 ευρώ καθημερινά, εκ των οποίων 60% διοχετεύεται σε εστίαση, ενώ το ποσό των 3 ευρώ, ανά επισκέπτη, μένει στην πόλη, όπως χαρακτηριστικά τονίστηκε. Αίτημα των τουριστών παραμένει το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, όπως επίσης και η επιμήκυνση του ωραρίου στα μουσεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης