Με το βλέμμα στραμμένο στην εξωστρέφεια και το άνοιγμα νέων αγορών κυρίως εκτός Ελλάδος, η εταιρία ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ συμμετείχε μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2015 σε τέσσερις ελληνικές και διεθνείς Εκθέσεις. Το 2015 ξεκίνησε με τη συμμετοχή της εταιρίας στη 10η Διεθνή Έκθεση HORECA που πραγματοποιήθηκε 6 με 9 Φεβρουαρίου 2015 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στην Αθήνα. Η εταιρία φιλοξενήθηκε στο περίπτερο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Κατεψυγμένων Τροφίμων (ΠΑΣΕΚΤ) στο πλαίσιο του προγράμματος για την προώθηση των κατεψυγμένων αλιευμάτων που υλοποιείται με φορέα τον Οργανισμό Enterprise Greece.
Με 526 εκθέτες και περισσότερους από 130.000 επαγγελματίες επισκέπτες, η 10η HORECA αποτέλεσε ένα σημαντικό εκθεσιακό γεγονός και σημείο συνάντησης της Μαζικής Εστίασης και του Τουρισμού στην ευρύτερη ΝA Ευρώπη.
Η συνέχεια δόθηκε στην 24η Διεθνή Έκθεση Τροφίμων, Ποτών, Μηχανημάτων Εξοπλισμού και Συσκευασίας DETROP, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη από τις 26 Φεβρουαρίου έως την 1η Μαρτίου 2015. Η εν λόγω έκθεση ανοίγει τις πύλες της κάθε δύο χρόνια στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης και αποτελεί μια από τις κορυφαίες ελληνικές Εκθέσεις που αντιπροσωπεύουν το δυναμισμό της ποιοτικής εγχώριας παραγωγής τροφίμων με εξαγωγικό χαρακτήρα. Η ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ συμμετείχε στον εκθεσιακό χώρο του Σ.ΕΛ.Ε.ΤΡΟ.Π.Ε. (Σύνδεσμος Ελλήνων Εισαγωγέων Τροφίμων-Ποτών Εξωτερικού) με το περίπτερό της να προσελκύει μεγάλο αριθμό εμπορικών επισκεπτών, οι οποίοι προέρχονταν κυρίως από Β. Ευρώπη και Βαλκάνια.
Από τις 10 έως τις 15 Μαρτίου 2015, η ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ βρέθηκε στο Παρίσι προκειμένου να συμμετάσχει για πρώτη φορά σε μια εξαιρετικά σημαντική συνάντηση αγοραστών και προμηθευτών από όλη την Ευρώπη, το “Wabel, Frozen Summit 2015”, όπου η εταιρία συνομίλησε με μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου της Ευρώπης και παρουσίασε τα προϊόντα της. Κύριο όχημα υπήρξε η εξαγωγική σειρά Greek Home Flavours Kallimanis, η οποία έτυχε ιδιαίτερα θερμής υποδοχής και αξιολόγησης.
Τέλος, για δεύτερη συνεχή χρονιά η ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ ταξίδεψε από τις 15 μέχρι τις 17 Μαρτίου 2015 στη Βοστώνη προκειμένου να δώσει το παρών με δικό της περίπτερο στη μεγαλύτερη έκθεση για ψάρια και θαλασσινά της Β. Αμερικής. Η Έκθεση Seafood Expo & Seafood Processing North America προσέλκυσε και φέτος πάνω από 20.000 αγοραστές και προμηθευτές από τον κλάδο της βιομηχανίας των αλιευμάτων και επισκέπτες από τουλάχιστον 100 διαφορετικές χώρες του κόσμου. Το περίπτερο της εταιρίας βρισκόταν στο σύμπλεγμα των Ελλήνων εκθετών που συμμετείχαν μέσω της οργάνωσης της Enterprise Greece προσελκύοντας πλήθος επισκεπτών από Αμερική και Καναδά με ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μηνύματα για νέες συνεργασίες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κωδικός της προϊοντικής σειράς Greek Home Flavours «Τσιπούρα φιλέτο με σάλτσα από πιπεριές Φλωρίνης» βρέθηκε ανάμεσα στα 12 προϊόντα που αποτέλεσαν την τελική λίστα των διαγωνιζόμενων προϊόντων για το βραβείο Seafood Excellence Awards 2105 για το καλύτερο νέο Retail προϊόν που παρουσιάστηκε στην Έκθεση. Τα 12 φιναλίστ προϊόντα επιλέχθηκαν ανάμεσα σε 70 συμμετοχές και η επιλογή τους έγινε βάσει της απήχησης τους στην αγορά, της γεύσης, της εμφάνισης, της διατροφικής τους αξίας και της αυθεντικότητάς τους.