Η βρετανική μάρκα αποκάλυψε επίσημα το μικρότερο και πιο προσιτό μοντέλο της γκάμα της, το οποίο τοποθετείται απέναντι από τις Porsche 911 Turbo και Mercedes AMG GT S.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αισθητικά, το αυτοκίνητο θυμίζει έντονα την μεγαλύτερη 650S, φέρει το ίδιο ανθρακονημάτινο σασί MonoCell II, με το βάρος να έχει περιοριστεί στα 1.313 κιλά. Το εξωτερικό αμάξωμα είναι σε διχρωμία, με το πίσω τμήμα να εντυπωσιάζει με την σχεδίαση του. Στις πόρτες έχουν ενσωματωθεί αεραγωγοί, με τον τεράστιο διαχύτη και την καμπύλη των φτερών να θυμίζουν την κορυφαία P1.

Σε διχρωμία είναι και το εσωτερικό, με την McLaren να αναφέρει πως η καμπίνα είναι πιο ευρύχωρη και λειτουργική από κάθε άλλο μοντέλο της μάρκας. Στο κέντρο δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων και λίγο πιο κάτω υπάρχει μια ακόμα κονσόλα, με τα χειριστήρια των υπολοίπων συστημάτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αποθηκευτικοί χώροι εντός της καμπίνας είναι αυξημένοι, ενώ στο εμπρός τμήμα είναι διαθέσιμα 150 λίτρα χωρητικότητας. Τα σπορ καθίσματα είναι σχεδιασμένα με βάση την άνεση και την τέλεια στήριξη του οδηγού και του συνοδηγού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τροφοδοτείται από τον γνωστό V8 3.8 twin turbo κινητήρα, απόδοσης 570 ίππων στις 7.400 σ.α.λ., με την ροπή να είναι στα 600 Nm. Η κατανομή βάρους είναι 42/58 εμπρός-πίσω και η σχέση ισχύος/κιλών στους 434 ίππους/τόνο.

Τα κεραμικά φρένα είναι στο βασικό εξοπλισμό, με τα ελαστικά Pirelli P-Zero Corsa να έχουν διάσταση 225/35/R19 μπροστά και 285/35/R20 πίσω. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου SSG 7 σχέσεων.

Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές, με τα 0-100 να έρχονται σε 3,2 δευτερόλεπτα, τα 0-200 σε μόλις 9,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 328 χλμ./ωρα. Η εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση καυσίμου 9,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 στα 258 γρ./χλμ.

Η επίσημη πρεμιέρα της νέας 570S θα γίνει στην έκθεση της Νέας Υόρκης, τις επόμενες μέρες, με το λανσάρισμα στην αγορά να ξεκινά στα τέλη του 2015. Αρχικά, θα είναι διαθέσιμο σε coupe αμάξωμα, με τις Spider και GT να ακολουθούν λίγο αργότερα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης