Φωτογραφίες-ντοκουμέντο των δύο δραστών που αιματοκύλησαν τα γραφεία της σατιρικής εφημερίδας «Charlie Hebdo» να κείτονται νεκροί δημοσιεύτηκαν την Πέμπτη στην έντυπη έκδοση του γαλλικού περιοδικού «Paris Match».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σοκ προκαλούν οι φωτογραφίες των αδελφών Κουασί να κείτονται νεκροί στο έδαφος μέσα σε λίμνη αίματοςΜία εβδομάδα μετά την πολύκροτη συνέντευξη και φωτογράφιση του Έλληνα υπουργού Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη, το «Paris Match» έρχεται να απασχολήσει εκ νέου την κοινή γνώμη με τις αποκλειστικές εικόνες των πτωμάτων των αδελφών Κουασί, που στις 8 Ιανουαρίου έσπειραν τον θάνατο στη «Charlie Hebdo» και σκόρπισαν τον τρόμο στο Παρίσι.

Σοκ προκαλούν οι φωτογραφίες με τους δύο αδελφούς ντυμένους στα μαύρα να κείτονται νεκροί στο έδαφος μέσα σε λίμνη αίματος, ενώ δίπλα τους διακρίνονται δύο καλάζνικοφ και ένα αλεξίσφαιρο γιλέκο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι Σερίφ και Σάιντ Κουασί, τα δύο αδέλφια που αυτοαποκαλούνταν τρομοκράτες, εισέβαλαν με βαρύ οπλισμό στα γραφεία της σατιρικής εφημερίδας «Charlie Hebdo» φωνάζοντας «Ο Αλλάχ είναι μεγάλος», προκαλώντας μία άνευ προηγουμένου στην ιστορία του Τύπου αιματοχυσία. Συνολικά σκότωσαν 12 άτομα, μεταξύ των οποίων 10 από τους διασημότερους σκιτσογράφους της Γαλλίας.

«Όλα είναι έτοιμα για την επίθεση. Περισσότεροι από 150 άνδρες έχουν περικυκλώσει το τυπογραφείο» αναφέρει το άρθρο και εξιστορεί με ακρίβεια και λεπτομερή περιγραφή όλη την επιχείρηση που στήθηκε από τους άνδρες των γαλλικών δυνάμεων και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο των δύο αδελφών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι φωτογραφίες που δημοσιεύει το περιοδικό φαίνεται πως έχουν τραβηχτεί λίγα λεπτά μετά το τέλος της επιχείρησης των αστυνομικών δυνάμεων στο τυπογραφείο όπου είχαν ταμπουρωθεί οι δύο τρομοκράτες, μία μέρα μετά το μακελειό.

Κύμα οργής έχει ξεσπάσει στα κοινωνικά δίκτυα, με τους χρήστες να αναφέρουν πως το «Paris Match» διεγείρει το ρατσιστικό μίσος, δημοσιεύοντας τις σοκαριστικές φωτογραφίες με τα άψυχα σώματα των δύο τζιχαντιστών.

Ωστόσο, σε μια προσπάθεια να δικαιολογηθεί για τη δημοσίευση των φωτογραφιών, ο διευθυντής σύνταξης του «Paris Match» δήλωσε ότι οι φωτογραφίες αυτές δημοσιεύτηκαν επειδή το περιοδικό θεωρεί ότι ανήκουν στην ιστορία. Ο ίδιος είπε πως προτιμήθηκε η επεξεργασία τους με ασπρόμαυρο φίλτρο, διότι οι εικόνες είναι πάρα πολύ σκληρές.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης