Σήμερα 5 Μαρτίου, η Mazda έβαλε στη γραμμή παραγωγής τη νέα γενιά του δημοφιλούς roadster μοντέλου της, με τις πωλήσεις να ξεκινούν τον ερχόμενο Ιούνιο.

Η κατασκευή του MX-5 γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Χιροσίμα, με τα πρώτα αυτοκίνητα να προορίζονται για την αγορά της Ιαπωνίας. Στην Ελλάδα δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει, λόγω της απουσίας επίσημου εισαγωγέα της μάρκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θυμίζουμε πως, παρότι πατά σε νέο πλαίσιο, έχει την ίδια φιλοσοφία με τους προκατόχους του. Το μήκος του είναι στα 3.915 χλστ., το πλάτος στα 1.235 χλστ., το ύψος στα 1.730 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.315 χλστ., με το βάρος να είναι μειωμένο κατά 100 κιλά.

Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος πίσω από τον άξονα των εμπρός τροχών και αρκετά χαμηλά, με την κατανομή βάρους να είναι 50:50. Στις αναρτήσεις έχουν γίνει νέες ρυθμίσεις, ώστε να βελτιωθεί η επικοινωνία του αυτοκινήτου με τον οδηγό, ο οποίος κάθεται επίσης πιο πίσω και πιο χαμηλά.

Όσο για τους κινητήρες, είναι τεχνολογίας SKYACTIV-G και εξελιγμένοι ειδικά για το αυτοκίνητο. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο 1.500άρης απόδοσης 140 ίππων. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού κιβώτιο έξι σχέσεων, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να είναι 5,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης