Ιδιαίτερα υψηλές βλέψεις έχει για το νέο μεσαίο crossover/SUV η γαλλική μάρκα, καθώς θεωρεί ότι μπορεί να αποτελέσει το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο της γκάμας.
Το Kadjar, το οποίο αντικαθιστά το Koleos, τοποθετείται πάνω από το Kaptur και απέναντι από τον «βασιλιά» της κατηγορίας Nissan Qashqai, τα Ford Kuga, Honda CR-V, Hyundai ix35, Mazda CX-5 και Toyota RAV4.
Η Renault μπαίνει δυνατά σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες της αγοράς, που αναπτύσσεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Στόχος της, είναι το 2016 το μοντέλο της να φτάσει τις 118.000 πωλήσεις και στη συνέχεια να ξεπεράσει τις 200.000 ετησίως, κάτι που μόνο το Qashqai κατάφερε να πετύχει πέρυσι (203.549).
Αισθητικά βασίζεται στο Captur, με πολλά μηχανικά μέρη να προέρχονται απο το Qashqai. Συνδυάζει τη μοντέρνα και σπορ σχεδίαση, το ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό, τις προηγμένες τεχνολογίες, την ανώτερη ποιότητα των υλικών και τον περιπετειώδη χαρακτήρα.
Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της η Renault, είναι ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις, ευέλικτο μέσα στην πόλη χάρη στις compact διαστάσεις του αμαξώματος και τη διάμετρο του κύκλου στροφής (10,72 μέτρα).
Θα είναι διαθέσιμο ως δικίνητο και τετρακίνητο, έχοντας κάτω από το καπό τους πλέον αποδοτικούς κινητήρες. Η γκάμα των συνόλων θα ανακοινωθεί κατά τη διάρκεια της έκθεσης της Γενεύης, τον Μάρτιο, ωστόσο σύμφωνα με τις πληροφορίες, τροφοδοτείται από τον 1.2 DIG-T απόδοσης 115 ίππων, τον 1.6 DIG-T των 150 ίππων, τον 1.5 dCi με τους 110 ίππους και τον 1.6 dCi απόδοσης 130 ίππων.
Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη το καλοκαίρι, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Renault που θα κατασκευάζεται και στην Κίνα.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος