​Μετά το #IceBucketChallenge έρχεται η νέα καμπάνια με το hashtag #SmearForSmear στα social media.

Το #SmearForSmear κάνει τις τελευταίες μέρες το γύρο των social media και στόχο της είναι να προειδοποιήσει τις γυναίκες για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, ο οποίος τα τελευταία χρόνια εμφανίζεται συχνά στις ηλικίες 25-29 ετών, κι αυτό γιατί πολλές γυναίκες δεν κάνουν τακτικά το τεστ ΠΑΠ τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το #SmearForSmear ξεκίνησε από μια οργάνωση της Βρετανίας, που ονομάζεται «Jo’s Cervical Cancer» και παρέχει στις γυναίκες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την εν λόγω νόσο.

Αν και δεν είναι τόσο μεγάλης έκτασης όσο το #IceBucketChallenge, οποιαδήποτε γυναίκα το επιθυμεί, φορά το κραγιόν της και μουντζουρώνεται, ανεβάζοντας τη φωτογραφία της στα social media με το hashtag #SmearForSmear.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης