Την ερχόμενη Κυριακή 1 Φεβρουαρίου, θα διεξαχθεί ο τελικός του πρωταθλήματος NFL, γνωστού ως Super Bowl, ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως.

Πέρυσι, το Super Bowl παρακολούθησαν 112,2 εκατομμύρια τηλεθεατές, καταρρίπτοντας κάθε ρεκόρ τηλεθέασης στις ΗΠΑ. Για να διαφημιστεί μια εταιρεία κατά τη διάρκεια του αγώνα, πρέπει να δώσει τουλάχιστον 4 εκατομμύρια δολάρια για 30 δευτερόλεπτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Mercedes, ετοίμασε ένα εντυπωσιακό σποτ για το βράδυ του τελικού, καταβάλλοντας το ποσό των 8 εκατ. δολαρίων για μία μόνο προβολή. Πρωταγωνιστεί η νέα AMG GT σε μια παραλλαγή του μύθου του Αισώπου, με τη χελώνα να νικά το λαγό με τη βοήθεια του γερμανικού sportcar.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης