Την κατάλληλη χρονική στιγμή φαίνεται ότι θα είναι έτοιμο το προς επέκταση τμήμα του επιβατηγού λιμένα Πειραιά για τη φιλοξενία περισσότερων κρουαζιερόπλοιων που θα μπορούν να καταπλέουν σε αυτό.
Η σιδηροδρομική σύνδεση μέσω του προαστιακού με το αεροδρόμιο, σύμφωνα με εκτιμήσεις κύκλων του τουρισμού και εφόσον υιοθετηθεί η φιλοσοφία των γρήγορων συρμών όπως ακριβώς συμβαίνει σε άλλα αεροδρόμια σε παγκόσμια κλίμακα, θα «εκμηδενίσει» τις όποιες αντιρρήσεις που ακουμπάνε στους ενδοιασμούς που υφίστανται τώρα για το αν πρέπει και μπορεί να αναπτυχθεί πλήρως το home porting για την κρουαζιέρα στον Πειραιά.
Οι συζητήσεις που έγιναν στο περιθώριο του 13ου συνεδρίου του ΣΕΤΕ δείχνουν ότι ο Πειραιάς διατηρεί το ενδιαφέρον των ηγεσιών εταιρειών που διαχειρίζονται κρουαζιερόπλοια, παρά το γεγονός ότι είναι γνωστό ότι υπάρχει μεταφορά του πελατειακού ενδιαφέροντος για ασιατικούς προορισμούς.
Μεγαλύτερα βυθίσματα αλλά και καλύτερες υπηρεσίες διαχείρισης (handling) θα αποτελέσουν τα ατού, σε συνάρτηση με τον συνδυασμό νέων προτάσεων για περιήγησης των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων σε Αθήνα και Πειραιά.
Άλλωστε ενα μεγάλο ΣΤΟΙΧΗΜΑ  του home porting είναι και η ανάπτυξη της παραμονής των επιβατών για ένα ή δύο 24ωρα σε Αθήνα και Πειραιά, κάτι το οποίο είχε τονιστεί σε επίσης πρόσφατη συνεδρίαση τουριστικών φορέων.
Πολλοί ελληνικοί προορισμοί, τέλος, προσπαθούν να αναπτύξουν τις συνέργειες με τουριστικούς φορείς με στόχο να προτείνουν νέα πεδία ενδιαφέροντος για τους επιβάτες και σε αυτό τον καμβά μόλις πρόσφατα η υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε σε διάφορες μορφές που μπορούν να αποτελούν προτάσεις για προορισμούς σε Κρήτη αλλά και στα νησιά.
theseanation

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης