Αρνητικές συνέπειες στην απόδοση των μαθητών στο σχολείο, αλλά και στη μαθησιακή λειτουργία έχουν τα βιντεοπαιχνίδια, σύμφωνα με νέα επιστημονική έρευνα.
Στη μελέτη των Robert Weis και Brittany C. Cerankosky, από το Πανεπιστήμιο Denison του Οχάιο, συμμετείχαν οικογένειες με αγόρια ηλικίας 6-9 ετών, οι οποίες δεν διέθεταν κάποιο σύστημα βιντεοπαιχνιδιού, αλλά σκέπτονταν να αγοράσουν ένα.
Τα παιδιά υποβλήθηκαν σε τεστ νοημοσύνης, καθώς και σε εκτιμήσεις των ικανοτήτων ανάγνωσης και γραφής, ενώ γονείς και δάσκαλοί κλήθηκαν να συμπληρώσουν ερωτηματολόγια για τη συμπεριφορά των παιδιών.
Στη συνέχεια, οι ερευνητές προσέφεραν στις μισές οικογένειες ένα βιντεοπαιχνίδι, καθώς και παιχνίδια κατάλληλα για παιδιά τριών ετών, ενώ παράλληλα υποσχέθηκαν στις υπόλοιπες οικογένειες ότι θα δώσουν και σε αυτές βιντεοπαιχνίδι σε τέσσερις μήνες.
Στο διάστημα των τεσσάρων μηνών, όλοι οι γονείς κατέγραφαν τις…
Διαβάστε περισσότερα στο govastileto…